Gå til innhold

har dere fått strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingenting på magen, men av alle steder har jeg fått litt på rumpa, er det mulig, hehe;) er 34uker og 4 dager i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke fått noen på magen, men jeg har fått et par knøtt små på rompa og på venstre pupp.. har 36 dager igjen til termin..

Skrevet

Jepp, de er kommet på rumpa mi og på hoftekammene.. ser faktisk ut som blåmerker.. rart.. Har heller ingenting på magen, faktisk ikke et eneste, men frykter de vil komme nå mot slutten.. slutter jo ikke akkurat å vokse..hehe.. Er 36+1 i dag:)

Skrevet

jeg har fått strekk merker..

rompa, mage og litt på hofta:(

er i uke 32 (ifølge bim)

er så stygt..

Skrevet

Har fått masse på magen men ikke andre steder. Synes ikke det er noen "big deal" egentlig.. :P

Mange som faktisk får strekkmerker _under_ fødselen også...

Skrevet

og jeg er høygravid i dag, 40 dager igjen:)

Skrevet

har også fått masse på puppa..

Skrevet

glemte puppene ja.. hihi.. under begge puppene her..

Skrevet

Har fått ein del på rumpa ja, og to små på venstre pupp og eit med navlen.....men verst er rumpa, ser ikkje ut altså, takk og lov at det ikkje er mangen som skal sjå den....

Skrevet

Jeg har fått da jeg var i uke 35 .

Skrevet

Har heller ikke fått noen enda og er i uke 36, men til dere som ikke har fått bruker dere noen form for krem?

Jeg har vært flink å smøre meg med body butter fra body shop.

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker nesten med en gang jeg:( og nå har jeg på undersiden av puppene, rumpa og lår og litt på sidene på magen! jeg ser rett å slett ikke ut..

er 29+2 i dag å jeg regner med at det blir verre. men huden min har alltid tålt lite så jeg hadde nesten forventet det..

Skrevet

I først sv skap fikk jeg kun strekkmerker på hoftene og puppene. Nå er jeg 1 dag på overtid og i går kveld oppdaget jeg det som ser ut som mine først (4 stk) små strekkmerker på magen!! Arg!! Og jeg som trodde jeg skulle være like heldig igjen!

Skrevet

Er i uke 40 og har ikke fått strekk merker, har smurt meg morgen og kveld med cocoa body butter fra body shop. Om det er årsaken vet jeg ikke, men tør ihvertfall ikke slutte! :)

Skrevet

Har fått ca en million på magen. Jaja... sånn kan det gå. Det er vel verdt det. :)

Skrevet

Jeg hadde noen øverst på magen, de begynner så vidt å våkne til liv igjen. uke 33

Skrevet

Har fått endel på høyre rumpeballe:)hehe.også litt oppover sideflesket. Også pittelitt på undersia av puppene. Ellers føler jeg meg ganske fresh. Men har 88 dager igjen å bli både feit og strekkete på!haha:)

Skrevet

Er i uke 32 nå, og forrige uke dukket de opp på magen...jeg som har vært så flink og smøre meg, med både bioterm og body butter...+ at min søster og min mor ikke fikk noen i sine 5 svangerskap..så den greia med at det er genetisk kjøper jeg ikke. Jaja..ikke så mange så langt...men er ennå 8 uker igjen...*grøss*

Skrevet

Jeg har ikke fått noen nye strekkmerker i dette svangerskapet, har termin i morgen. Jeg fikk noen små helt i trusekanten på sidene sist gang, og de dukket opp først en uke før fødsel, trodde jeg skulle slippe unna men nei da! Har også sprukket opp der jeg har hatt navlering for mange år siden, ikke særlig pent. Pytt pytt, man trenger jo ikke være så forbasket forfengelig heller da!

Skrevet

Jeg hadde strekkmerker fra før av etter kraftig vektøkning da jeg prøvde p-sprøyten, gikk opp 30 kg på ett år..*grøss*.. men gikk dem av meg det neste halve året da.. så mine hvite strekkmerker har blitt rødlilla igjen:-) på magen og hoftene..

Skrevet

Massevis. Men ingen nye dette svangerskapet tror jeg. :-)

Skrevet

jeg har ikke anntydning engang til strekkmerker, har ikke smørt meg noenting, er 7 dager på overtid.. men mamma fikk kjempe mye, og bestemora mi også, så jeg har nok arva pappas hud :o)

har nok ikke noe å si med den smøringa sånn egentlig...

Skrevet

jeg har forresten gått opp over 20 kg... så kroppen er blitt tøyd ganske mye... så jeg er ganske fornøyd.

Skrevet

har foreløbi ikke fått noen...heldivis.. er i uke 33 i følge bim..

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Ja faen masse...

med verdens største SFmål så er det ikke rart heller..

ser ut som jeg har verdens-kartet på magen!! Trøster meg med at de blekner kraftig etterhvert:/(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...