Gå til innhold

Har noen her startet fødselen med lakserolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her nå med lakseroljeflasken framfor meg, og lurer på om jeg skal kaste meg på den... Jeg er veldig moden, og har 3 cm åpning, men ingen rieaktivitet. Har noen her erfaring med dette? Hvor mye skal jeg ta? Og gikk det lang tid for dere før fødselen startet? Håper på svar.

Hilsen desperat! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei nei...det ender stortsett med styrt fødsel.....nei nei

Skrevet

Du bør virkelig ikke gjøre det .. Jordmoren merker det sansynligvis og da får du kjeft. Har ikke gjort det selv men har hørt om flere andre.. Er du så moden og har 3 cm er du i gang når som helst. Vær tålmodig :)

Skrevet

gå mye...vask skap..gjør alt annet enn lakser olje. ha sex...

Skrevet

Jammen kjære dere, alt det er prøvd!! Æsj!

Handler det ikke litt om dosering her da? Skal jo ikke tømme flaska... :)

Skrevet

jepp ..

men vet ikke helt om det var det som startet det eller modningsakupunkturen eller rett og slett bare av seg selv da..

Tok modnings akupunktur mandagen og torsdagen, gikk da med murringer fra mandag, fredag var jeg drittlei(en uke før termin) og svelgte nedpå et par skjeer lakserolje i 5 tiden på ettermiddagen.

ved halv ti tiden måtte jeg på do, satt litt der og var på bim innimellom hehe.. synes plutselig jeg tisset ut av feil hull, hihi... og det luktet søtt, men var ikke mye,

Reiste meg for å ringe føden og spørre de, og det sa splash, og det fosset, . Liksom ingen tvil da lenger hehe.. da var klokka 22-2230 ca.

riene kom med en gang, og 0410 var han ute.

Skrevet

Jepp, jeg starta fødselen med lakserolje.. Tok 2 ss ved åtte-tida på kvelden, men skjedde ingenting.. Måtte ikke på do engang. Tok 1 ss før vi la oss ved elleve halv tolv-tida, og kjørte igang med litt sex. Fikk sterke kynnere etter sex`n og etter et par timer måtte jeg også på do. Deretter ble kynnerne bare sterkere og tettere, og jeg skjønte at det var rier jeg hadde. Ringte føden kl 4 og var der litt over kl 5. Ble sjekket og hadde 4 cm åpning. Kl. 07.37 var han ute!! :o)

Ingen styrtfødsel her, kun vanlig rask fødsel!! :o)

Hvis du bestemmer deg for å prøve anbefaler jeg at du tar et par ss og venter noen timer for å se om det hjelper. IKKE drikk hele flasken med en gang. Ei jordmor jeg snakket med sa det ikke hunne ende i styrtfødsel om man ikke allerede er i fødsel når man tar oljen.

Skrevet

off... vær tålmodig.....

jeg ble satt i gang... og ønsker ikke for noe i værden og få prøvosert frem fødsel neste gang=S

Du er jo snart ferdig uansett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...