Gå til innhold

"hoppe av i svingen""


Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Har liksom ville vente med å laga baby etter sa og dvs- så vi "hopper av i svingen" , dette gjorde han rundt e.l - nå er jeg for sein m tr, hvor stor sjangse er det for å bli gravid ved å gjøre det- noen andre som har blitt det, ved denne usikkre metoden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dreiv på slik lenge,siden jeg måtte slutte med p-piller(ble syk av dem),og ble ikke i nærheten av gravid engang. ble det selv ikke når vi slutta å hoppe av,tok laaaaang tid! Etter SA er det jo ikke unormalt at syklusen er litt ute å sykler litt. bare å vente å se. den eneste grunnen til at man skal vente med å bli gravid etter SA er at en ikke helt sikkert kan beregne termin,det er ikke noe medisinsk som gjør at man bør vente .-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,såpass! Hadde også SA for 1,5 år siden,og syklusen kom i gjenge med èn gang hos meg. Kan jo være at noen svømmere har sneket seg inn hos deg,så jeg ville tatt en test om jeg var deg! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- kan ikke stole på disse soldatene;) Jeg ble overrasket gravid da jeg hadde SA, gikk på piller,(men samtidig på antibiotika, som har minket effekten på pillene) For vente te over helga, og se om hun dukker opp!! Takk for svar då vertfall;) Mottar gjerne flere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, mannen slipper tusenvis av spermier gjennom hele akten, og for å si det sånn, så kan man bli gravid.

har klart det før vi, selv om det ikke akkurat var meningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...