Gå til innhold

Strekkmerkekrem... hørt om denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tummy Honey Strech Mark Cream?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen strekkmerkekremer som faktisk fungerer etter man har fått strekkmerkene. Strekkmerker er jo revner i huden UNDER overflatehuden, man kan være heldig å unngå strekkmerker om man smører inn huden før det skjer,men da må man ikke nødvendigvis punge ut med mange hundrelapper i dyre kremer,da fungerer nok de fleste kremer. Man må bare få litt fleksibel hud...

Skrevet

Har bare brukt vanlig fuktighetskrem, er i uke 38 og har ikke ett eneste strekkmerke. Jordmor sa at sånne kremer ikke fungerte, noen får og noen får ikke, uansett om de smører eller ikke.

Skrevet

Jeg har ikke fått noe som helst av disse strekkmerkene. Har vært flink å smøre meg med helt vanlig lotion. Synes den oliven kremen man får på bodyshop er god. Men der i mot blindtarm arret mitt har fått kjørt seg.. Er sydd innvendig og limt utvnedig. Men alle stingene innvendig vises kjempegodt og arret er blitt dobbelt så langt.. ser motbydelig ut!

Skrevet

Bare venter på strekkemerkene, men de kommer visst ikke selv om jeg aldri huske rå smøre meg med mindre det klør. Tatoveringen på magen er derimot enorm nå! Ser direkte festelig ut...

Skrevet

hehe... har du en sånn delfin - som blir hval når du er gravid og sjøløve etterpå?

Skrevet

Nei, det er det bestevenninnen min som har - vi tok dem samme dag en gang i steinalderen:-)

Skrevet

Jeg har ikke veldig tro på å forebygge strekkmerker. Det er hormonelt, og en dyr eller billig krem gir nok ikke store effekten uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...