Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 hva synes dere om: (jeg er amerikansk og mannen min norsk- bor i USA men vil ha noe som kan uttales greit på norsk også...) -Dylan -Devon -Matheo -Felix -Jordan -Julien -Liam -Alexis(for femi?) -James Hilsen Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Matheo, Felix og Liam likte jeg best. De andre likte jeg ikke noe særlig. Men synes dere skal ta Elliot med på listen! Det er et kjempefint navn som passer både på norsk og amerikansk! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Matheo er min favoritt, - passer best på begge språk. Jordan og James har ingen naturlig uttale på norsk, og ja, Alexis blir feminint. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Felix likte jeg best! Alexis er litt femi, men ville heller tatt Alexander (det blir vel Alex) uansett. Flere forslag: Jonathan Martin Benjamin Jonah Thomas Lucas Caspar/Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 Helt klart Felix.. det skal min hete, vist jeg får gutt ellers er Liam fint, Lucas er også nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg likte bare Matheo, Felix og Liam. Hva med disse?: (navn jeg liker veldig godt, som kan brukes på begge språk) Joel Adrian/Adrien Eric Marcus Noah Oliver Oscar Thomas Victor Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 ville byttet Alexis med Alex Ellers liker jeg Devon, Jordan Julien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 Matheo Liam Felix Alexis James Devon Dylan Jordan Julien Andre forslag: Francis Theo Vincent Marco Melvin Aaron Adam Alvin Alfred Anthony Benjamin Charlie Dennis Edvin Elliot Samuel Sam Jonah Leo Isaiah Max Nicolai Oliver Simon Troy William Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 24. november 2006 #9 Del Skrevet 24. november 2006 1. Liam (litt på grunn av nydelige Liam Neeson, men uansett veldig fint og fungerer godt på norsk) 2. James 3. Felix 4. Dylan ...er de fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #10 Del Skrevet 24. november 2006 1) Felix 2) Liam 3) Matheo 4) Julien (eller Julian?) De andre blir for amerikanske for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #11 Del Skrevet 24. november 2006 Liam, Julien eller Felix. Forslag: Scott, Max, Noah, Julian, Linus, Jonathan, Jacob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #12 Del Skrevet 25. november 2006 hei alle sammen- tusen takk for hjelpen og mange fine forslag... det ser ut som om Matheo, Liam og Felix generelt er populære... Får nok gå i tenkeboksen frem til terminen... hilsen alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #13 Del Skrevet 26. november 2006 Hei Synes Dylan, Matheo, Felix, Jordan og Liam er de fineste alternativene dine. Matheo og Felix er kanskje de navnene som er lettest å uttale på norsk. Julien og Alexis blir begge litt vel femi for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå