Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fire dager over ul termin og begynner og bli utålmodig på og få møte den lille. var hos jm på onsdag, hadde da 2cm åpning og var moden. har gått med mensmurringer siden i går kveld og lurer så fælt på om dette kan være starten på noe? er førstegangs så har ikke gjort dette før..håper noen kan svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. det er nok helt sikkert starten på noe ja, men så lenge det ikke har kommet skikkelig i gang kan det ta noe tid. Du merker forskjell når de ekte riene begynner. Blir du usikker, ta tiden. Det skal være regelmessig rier over lang tid. Ca en time.. Ta tiden fra rien begynner til den neste begynner. Du skal kjenne skikkelige tak som bygger seg opp, for så å avta igjen... Lykke til...

Skrevet

Høres ut som du bør passe på å spise og sove godt og samle krefter til fødsel her, ja - lykke til! Ta en paracet hvis det murrer for ille og prøv å slappe av mest mulig, nå trenger du masse hvile før det begynner for alvor:-)

Skrevet

Unnskyld meg, men forstår ikke hvordan du kan oppfordre noen til å kjøre på paracet. Virker som flere her inne har et alt for liberalt forhold til paracet. Det kan gi alvorlige leverskader, og selv om det ikke er påvist skade på foster så betyr ikke det at det ikke kan være skadelig. Jeg ville aldri proppet i meg paracet mens jeg var gravid iallefall. Har hatt dritvondt i bekkenet jeg, men takke seg til smerte fremfor medikamenter! Det var nå en liten utblåsning fra meg. Hadde det ikke vært for at jeg ble så utrolig oppgitt over en debatt om paracet her inne for en stund siden, ville jeg nok ikke reagert så kraftig. Sikkert greit å ta en paracet en gang i blant, men er jo ikke nødvendig om smertene er levelige.

Til den fødende håper jeg det snart skjer noe hos deg. Gjør nok det!:)

Lykke til!:)

Skrevet

sikkert greit med paracet hvis man føler man trenger det, så lenge det ikke blir så ofte. har holdt meg unna smertestillende i svangerskapet, så skal vel klare den siste biten og:) murringene har endelig begynt og ta litt mere tak nå, men enda ikke helt regelmessig..men jeg håper! har lite lyst og bli `lurt` slik mange andre her inne har blitt, må være skikkelig nedtur at alt bare stopper igjen! ang. å ringe føden, hvor regelmessige skal riene være før man ringer?

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...