Gå til innhold

April: Kommer i julesteming av å lese her inne jeg...... *s*

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

og gleder meg mer enn noen gang til jul.

Hva gjør dere for å lade opp til jul? Sånn for å skape god julestemning?

Jeg føler at mye av førjulsgreiene våre har bestått av mas og pes og planer og handling og stress og jag og puhhhhh...... Må prøve å skape litt god gammeldags koselig og rolig førjulsstemning...... Brenne lys og se på juleting og spille julemusikk og sånn..... Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynner tidlig... (NÆÆÆ????) for å unngå stresset... Planlegger goood tid i forveien hva jeg skal kjøpe til de fleste, så nå har jeg bare min bror igjen som jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til... Vi ser mye tv her da... og jeg har gjerne litt hobbyting framme som filt, og lager juletrepynt, og vinduspynt... Har julemusikk på i bakgrunnen.. -ikkenår tvn står på da...

Og så tar jeg gjerne en tur på (kjøpe)senteret og koser meg med all pynten -og ler litt innimeg av alle som stresser avgårde... Fristes av altfor mange tilbud, og ja... Vi tenner mer og mer lys fram mot jul...Pynter litt etter litt... Og baker innimellom... og spiser masse klementiner! ;)

-men så har jo jeg litt bedre tid da..enn dere som jobber... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått skikkelig julestemning i år! Og det har jeg ikke hatt på mange år. Har tilogmed vurdert å kutte hele jula, men i år har følelsene virkelig kommet tilbake! Det er skikkelig herlig å glede seg til jula.

Vi begynner 1 desember med litt pynting her i huset. Gleder meg til å kjøpe ny julepynt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...