Gå til innhold

JAAAAAAAAAAA!!! *glise*

Anbefalte innlegg

Aaaaaaah, jeg skjelver her. 3 min etter at jeg skrev innlegget om at jeg var pissredd, ringte en koselig dame fra labben. Hun sa at 4 av 4 egg har blitt befruktet og delt seg normalt! *glise* Er så lykkelig nå....!!!! Wohooo!

Da skal vi troppe opp som avtalt på Fert. seks. i morgen kl. 13 og så krysser vi alt vi har for at de har fortsatt å delt seg som normalt slik at ett gullegg kan komme tilbake i kroppen min og at vi kanksje får noen på frys! :o)

Yes, nå kan jeg slappe av i noen timer igjen. I kveld blir det taco og finale i "Skal vi danse"!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7213431-jaaaaaaaaaaa-glise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei dere!

Ja, dette har så langt vært en nervepirrende, men super helg. Jeg er blown away over at alle eggene er befruktet og ser bra ut. Håper alt står like bra til i morgen. :o) Jeg er rolig nå og gleder meg til å lade opp til morgendagen med en god natt søvn. Ufattelig at jeg kan være ruger i løpet av noen timer.. I dag har jeg forresten begynt med Crinone gel og Pregnyl som skal være til støtte. :o)

PS: Også supert at favoritten min Kristian (& Alexandra) vant. Hurra! Kommer til å savne det faste innslaget av de danseglade hver fredagskveld, men neste år er det ny runde.

God natt fra en ydmyk og glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...