Gå til innhold

Bare noen tanker...:)

Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 18+0, og er stadig like overrasket over hvor fort tiden flyr!!!!! Er så happy og glad, dette svangerskapet går jo som en lek...vertfall forløpig:))) Tanken slo meg her en dag at jammen er jeg snart halvveis. Noen ganger "glemmer" jeg litt at jeg er gravid til og med..jaja, den voksende magen er jo der som en påminnelse da men... Tidligere når jeg har gått gravid, har jeg liksom vært mer opptatt av det. Lest alt jeg kom over, studerte meg selv i speilet omtrent hver dag, tenkte og planla i øst og vest, opp og ned og i mente...og tiden gikk så seint! Denne gangen er det motsatt...føler jeg utsetter alt (vi har goooood tid..hehe), mens ukene bare raser av gårde.

Er vel logisk at det blir sånn når en har 2 barn fra før og er i full jobb... Så lenge helsa tillater det kommer jeg til å holde tempo oppe, og fortsette som før:) Tenker det roer seg en del utpå nyåret, og at vi da kan gripe fatt i alt det praktiske som skal komme i orden før knøttet melder sin ankomst:)

Hmm..det regner og blåser ute, skikkelig guffevær, men det gjør ingenting. Sitter her med fyr i peisen, en kopp te og pc`en i fanget -hehe! Får snart se til å komme meg i dusjen og ned på jobben! Skal ha stengevakt i dag, og jobbe til kl 4 i morgen - så er det plutselig helg igjen!:)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7213397-bare-noen-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du delte tankene dine. Det virker som du koser deg godt, selvom du glemmer at du er gravid innimellom.

Noen ganger glemmer jeg ogsåå det. Det hender jeg går bortover gata og plutselig kommer på at jeg er jo gravid! Da er det nesten uvirkelig. Mange ganger når jeg står opp om morgenen kjenner jeg at jeg er så glad tvers igjennom og at jeg går rundt og smiler for meg selv.

Vi har ikke begynt å tenke på innkjøp av noe slag enda, heller ikke har vi tenkt på navn, Jeg synes det er så godt å bare nyte tiden og ikke stresse med noe. Det er masse tid å ordne ting på, nesten 6 mnd. (Hehe, kanskje det blir jeg som stresser og gjør alt siste uka!?!)

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7213397-bare-noen-tanker/#findComment-7219337
Del på andre sider

Hei! Som førstegangsgravid kjenner jeg meg igjen slik du følte det første gangen :). Har lest masse bøker og blader, følger med på internett hele tiden (morsomt å lese om de forskjellige ukene, samt hva andre skriver og mener om graviditet) og ser etter tegn på om jeg fremdeles er gravid og om kroppen forandrer seg.

Men, jeg også tar meg selv i at jeg av og til ikke føles gravid, og at jeg til jul faktisk vil være over halvveis! Har heldigvis ikke vært plaget av kvalme, bare veldig trøtt i starten.

Har nesten ikke fortalt det til noen (kun et par gode venninner), har tenkt til å slippe den store nyheten neste uke etter at vi har vært på ordinær ultralyd, så således har jeg heller ikke kunnet snakke med så mange om de tanker og følelser jeg har gjort meg vedr. denne graviditeten. Skal bli godt å komme ut av skapet...! Gleder meg til å få unnagjort ultralydtimen, og håper alt står bra til med den lille, slik at jeg kan nyte resten av svangerskapet. Skal bli godt å komme i gang med litt planlegging og innkjøp også, men venter nok til over jul. Er en person som liker å ha ting i orden i god tid, men ønsker samtidig ikke å stresse med det.

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7213397-bare-noen-tanker/#findComment-7220487
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...