Gå til innhold

Er det noen av dere som bor i nærheten av Slemmestad?


Serial mom

Anbefalte innlegg

Vi skal flytte dit,og skulle så gjerne hatt noen å trille sammen med når den tid kommer :-) Kjenner nesten ingen her på østlandet,iallfall ingen jeg har noe særlig kontakt med,så tenker at det kanskje blir litt kjedelig etterhvert. Jeg har jo hunden da,men han snakker jo ikke,bare lytter og hjelper til med å spise is i sommervarmen :-)

 

Har termin 5 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem i all verden flytter frivillig til Slemmestad?? Hehe neida bare tuller...

Hvor gammel er du elli?

Jeg bor ikke så langt fra Slemmestad, bor i Asker nå, men flytter straks til Lier da...

Har du søkt fødested på Bærum eller Drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he,vi ville jo helst ha villa med strandlinje på Bygdøy,men banken syntes ikke det var noen god idè,hi-hi! .-)

Akkurat nå bor vi i Oslo sentrum,så vi ønska oss hus med stor hage,nær sjøen og med litt butikker og sånn i gangavstand fra huset,så da ble det bare tilfeldigvis slemmestad(blir vel boende noen år bare)

 

Jeg har nettopp fyllt 28,du da?

 

vi kommer ikke til å melde flytting det første halvåret(flytter i januer) pga ei leilighet vi leier ut her,så jeg skal mase meg plass på Ullevål,hadde jeg tenkt! Om ikke blir det kanskje Bærum,vet ikke. Skal ha første legetime 6.des.,så har ikke ordna med noen papirer enda. Hvor har du tenkt å klekke da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok Bærum på meg, selv om vi flytter, fordi vi er begge født der, så da ville vi det :)

Blir 21 i desember jeg da, og har termin i juni :)

 

Banken sa at vi bare kunne leie, så da ble det Lier på oss, men vi flytter nok til Heggedal når vi kjøper eget. Fint med hage og kort vei til alt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Synes område virker veldig greit når en skal bo på vestkanten og ikke betale en formue for litt størrelse og ok plassering,særlig siden vi liker sjøen. Kjekt å bare kunne gå ned til brygga å hoppe i båten en varm sommerdag.-)

 

Vurderte flere områder,bl.a Heggedal,Asker,Sandvika,høvikstrand,lørenskog,nittedal,gjerdrum osv

 

Vi ønsker å bygge hus selv,men håper å komme oss bort fra det sentrale østlandet først,slik at vi kan få ei fin tomt ved sjøen og sånn,men foreløpig jobber mannen min på skøyen,pendling utgår,da går jo hele fritida med på å sitte i bil.... Jeg kommer nordfra og han fra sørlandet,så har ingenting som holder oss her annet enn bra lønn for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke helt med på ideen om Heggedal først, men så skal vi jo ha barn og da er det jo veldig bra med uteplass og sånt, så det har vokst på meg, så når vi skal bygge vårt eget blir det nok Heggedal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...