venus Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 hvilke prevensjon bruker dere? Til nå har vi nesten bare brukt LA VÆR metoden, men den går ikke i lengden. Har skaffet meg disse p-pillene jeg kan amme med men har ikke fått meg til å ta disse ennå. Noen som bruker disse? Det står i pakningsvedlegget at blødninger er en ulempe med disse å det er jo ikke akkurat festlig. Ellers tenker jeg litt på å bruke lady comp, men vet ikke om denne er sikker nok, for gravid kan jeg ikke bli.
Gjest Mamsidaisy Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Brukte kondom til småen var ca 5 måneder (ja, også ble det mye la være-metoden, ja...). Så satte jeg inn hormonspiral og er kjempefornøyd. Det aller beste er at jeg ikke har mens lenger i det hele tatt. Hatt et par episoder med mikroblødning bare, og nå har jeg hatt spiralen i et år.
Babykilo Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Du mener sikkert Cerrazette, og de bruker jeg. Har ikke fått noen blødninger i det hele tatt, verken før eller etter jeg begynte med pillene. Det er bare å begynne på dem en dag og så ta dem som vanlige p-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå