Gå til innhold

Flere som har mista matlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste ukene spist hovedsakllig fordi jeg må, ingenting smaker orntli lenger føler jeg....... kan sitte å tenke på ting som er godt, men når jeg skal lage det orker jeg ikke tanken på smaken engang....

orntli frustrerende da jeg vanligvis er ett matvrak og er utsulta på mårrakvisten. men ingenting frister meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ikke tanken på middag om dagen. Her går det i brødmat til alle måltid. Men matlysten er det, så jeg spiser.

Skrevet

Har det litt sånn jeg og..... Pleier å handle masse digg mat og pålegg spes. på fredager - men nå er det mye igjen fra forrige fredag som bare må kastes.... Det sier litt...for her i huset får vanligvis maten bein å gå på!!

Skrevet

Middag er forresten bare godt hvis jeg får den servert - ikke hvis jeg lager selv------------------------> kjedelig er det også å lage mat om dagen!

Skrevet

har overhodet ikke det :o laget nydelig ostegratinert ovnsrett med pasta,korv, paprika og sylteagurk i går.. og spiste 2/3 av hele formen selv... gjett om mannen min var sjokkert... jeg spiste jo dobbelt så mye som han.. og han veier omtrent dobbelt så mye som meg (njah, kanskje ikke nå lenger, hehe)

så her er det litt motsatt.. jeg spiser kjempemasse.. :o

Skrevet

Jeg eier heller ikke matlyst om dagen! Må tvinge i meg et knekkebrød om morningen, ellers går det bare i frukt og grønnsaker resten av dagen..Men nå har jo jeg begynt å kaste opp på dagen igjen jeg da:( Skikkelig dritt i henge over do med denne stoooore magen!!!

Men men,kun 2uker og 3dager til jeg skal ha KS,så overlever vel dette ;-)

Skrevet

får såvidt i mæ nåkka i det hele tatt...Har ikkje løst på nåkka....Det e skikkeli ekkelt, førr man føle jo at man e nødt å spise når man har en liten inni her...:)

Skrevet

brødskiver har jeg knapt rørt på flere uker.... klarer ikke :)

går mest i frukt og yougurt, går lett ned og gir fort metthetsfølelse :)

misunner deg julebarn06 :) send meg litt matlyst!!!!

Skrevet

*hive masse matlyst på åssa jeg da*

blir faktisk litt skremt av mengden jeg spiser i disse dager, hehe.. eneste grunnen til at jeg ikke laget med joghurtkake i går (i tillegg til middag altså) var at jeg ikke gadd stå der og LAGE den og så vente i en time før jeg kunne spise den, hehe...

Skrevet

Takker og bukker :)

håper den snart kicker inn, for begynner å bli bra sulten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...