Gå til innhold

Hvor mange dager over IKM fikk dere positiv test?


¤Gullklumpen¤ og ¤Tulla¤

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sa i uke 4+4 19 oktober. Er nesten 100% sikker på at jeg hadde EL 5 nov. Tok en CB på tirsdagen (altså 2 dager over IKM) men den var negativ. Men når jeg kikket på den noen timer etterpå (vet at det resultatet ikke teller) så var det en kjempesvak strek over teststreken...men regner med at det går som negativ test.

Tanta har fortsatt ikke meldt sin ankomst og ikke noen tegn til henne heller. Har murringer nederst i magen innimellom...

Regner vel egentlig med at syklusen kanskje har blitt litt rar etter sa:en, men har jo fortsatt et lite håp da... ;o)

 

Derfor lurer jeg nå på om det er noen som det har gått flere dager over IKM før dere fikk positiv test?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan sikkert ikke hjelpe deg,for jeg testa ikke før 10 dager over ikm,og den var klart positiv(cb) du kan kanskje prøve en annen test enn cb,for de trenger nok litt mer hcg enn en del andre tester(QR f.eks)

 

Da jeg mista i uke 5 for halvanna år siden,så fikk jeg vanlig mensen bare 1 dag etter normal tid. Da testa jeg forresten 5 dager over ikm,og fikk en svak positiv QR(mista samme dag)

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet pos 9 dager etter IKM!! Hadde også SA i oktober trudde derfor ikke at det skulle bli noe så kjapt etter men det ble det... ;o) Men EL kom MYE senere enn annattt, så mensen var nok i utgangspunkt også forsinka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde SA 30 oktober og er sikker på jeg hadde eggløsning 13 november, eggløsningsslim, og testet positivt i dag:-) svakt men positivt, testet med vanlig cb!

hadde aldri trodd at det skulle gå så fort, og var sikker på at jeg skulle få en negativ test siden jeg testet så tidlig... men den ble jammen meg positiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...