Gå til innhold

Noen andre som har veldig aktive barn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg er nå 30 uker på vei og man skulle nesten tro at plassen begynte å bli så trang at barnet snart kunne slappe av litt, men nei da.. ikke missforstå jeg er kjempeglad for all livligheta der inne men noen ganger kan det bli i det meste laget. om kveldene når jeg skal sove er det så ille at jeg nesten bare kan glemme å sove.. skjønner ikke helt hva han holder på med der inne.. håper han roer seg når han kommer ut og at jeg ikke får en hyper unge som ikke vil sove eller noe, det er vel det verste marerittet mitt.. har to fra før som også skal følges opp .. tenker veldig mye på dette..

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter en jente på nyåret og hun er også meget aktiv. Sa d senest til legen igår at jeg føler hun er mer aktiv enn både storesøsteren og storebroren var på dette stadiet. Kan heller ikke føle hun har noen spesielle rolige perioder i løpet av dagen, med engang jeg setter meg ned, så setter hun igang. Men hun er hvertfall rolig på natten og på morgenkvisten, så jeg håper den rytmen kanskje holder seg på utsiden også. Men kos deg med babyen din, du slipper hvertfall å bekymre deg for om babyen skal røre på seg snart eller ikke.

Skrevet

Hei..

Ja det er jo det positive i det hele .. sist jeg var hos legen så fant hun ikke hjerte rytmen med en gang men jeg var jo ikke bekymret for det var jo bare fordi babyen var så aktiv..

Skrevet

Jeg er i uke 38 og her er det fullt aktivitetsnivå, jordmor ler hver gang jeg er der fordi jenta vår er så aktiv. Hun vrir og vender på seg så hele magen bølger selv om hodet er festet.

Skrevet

Her har det også vært mye aktivitet de siste dagene, i hele går så og si. La meg med en vandrende baby i magen, og våknet av det samme. Synes det er koselig jeg, selv om det av og til kjennes litt rart ut, og jeg må komme med noen utbrudd innimellom!:)

Skrevet

Jeg er i uke 29 og sliter virkelig med å sove, han er spinn vill på kveldene, det rare er at han er spinn vill på dagene også.. så jeg må spør meg selv.. sover denne ungen aldri?? Hehe.. av og til kiler han meg, føler meg ganske teit når jeg sitter der å ler og ingen skjønner hvorfor.. :)

Men jeg lever i troen på at han raser fra seg inni magen, sånn at jeg får en rolig liten en ut.. :)

Skrevet

jeg har fem dager igjen til termin nå, og jeg synes det bare har blitt mer og mer action i magen jeg! ventet og ventet på at bevegelsene skulle roe seg ned, men neida, her er det bare blitt mer.

leste både det med dårligere plass og det at ungen skulle sove mer på slutten, men det stemmer i hvert fall ikke her. håper at hvis ungen er så aktiv når h*n kommer ut også, at h*n i hvert fall er blid, hehe! ;-)

det er jo kjekt med bevegelse da, da vet jeg jo at alt er OK, og heldigvis så har jeg et sterkt sovehjerte så h*n holder meg ikke våken...

men i hvert fall så kan jeg si at roligere/mindre bevegelser med tiden ikke stemmer her i huset! pust pes

;-)

Skrevet

Jaja jenter, vi får trøste oss med at vi har friske barn i magen ihvertfall.. og håpe at de blir rolige og greie når de kommer ut.

godt å høre at det ikke bare er min som er en skikkelig urokråke..=)

Skrevet

jag är 38+5 och det har inte minskat alls här heller. ja, underbart att slippa oroa sig för att nåt har hänt(även om man blir extra orolig då så fort den är stilla i tio minuter) men herregud, jag får inte sova alls utom på förmiddagen, det är enda stunden som den är lugnare än övriga dygnet.

men jag har hört att den blir bom stilla dygnen innan den föds? nån som vet?

om inte så undrar jag om den i vart fall ligger stilla under själva födseln, för annars förstår jag inte hur det ska gå till!

:)

Skrevet

Jeg er like langt som deg på vei og nurket i magen min er av den ivrige sorten. Selvfølgelig ikke når mamma er på jobb og gjerne kunne tenkt seg å bli distrahert fra rutinearbeid, da er aktivitetsnivået mer "normalt" men når jeg kommer hjem og slapper av eller prøver å sove, da er det full action. Får ofte ikke sove før lenge etter at jeg har lagt meg fordi ungen øver seg på karatespark i alle retninger. I tillegg blir jeg gjerne vekket av bevegelsene flere ganger i løpet av natten....Men, det er vel god trening til når barnet har kommet ut og skal ha mat midt på natta da. Ungen er kanskje bare veldig glad i mat og vil forsikre seg om at jeg er parat når som helst - hvor som helst :) Tror ikke barn nødvendigvis er hypre fordi at de er aktive i magen - men et aktivt barn i magen er ofte et mer aktivt barn utenfor også. Tviler litt på at mitt første barn kommer til å sove 16 timer i døgnet for å si det sånn...

Skrevet

Jepp. er i uke 33, snart 34 og det er vm i turn dagen lang..................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...