Gå til innhold

Lenge siden sist jeg var her nå.

Anbefalte innlegg

Mye dataproblemer gjør sitt til at jeg ikke kommer meg inn hit for tiden, sniker meg innom en tur nå på jobben.

Har nå fått tante på besøk og jammen er ho dratt igjen også...

Ser ut som om akupunkturen gjør sitt til at mensen kommer mer regelmessig. Er inne i en fase nå som ikke er positiv. Tror det kommer av hormonene som er utløst av akuen. Det er ikke noe artig for tiden, er deppa og gråter for alt. Kjenner et snev av oppgitthet akkurat nå. (Ikke det at jeg gir opp babyprosjektet altså). En kollega fikk en baby for et par dager siden og jeg kjente virkelig en stygg missunnelse.....

Jeg er fast bestemt på å fortsette m akuen og gi det en sjangse. Det er bare så lite oppløftende at det tar så lang tid, synes jeg har så liten tid til gode....

Har nå funnet ut neste ikm dag som vil være den 16. des.

God helg kjære jenter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7212565-lenge-siden-sist-jeg-var-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, den misunnelsen har jeg også følt! Synes det popper ut barn både her og der..Forferdelig følelse, for man er jo glad også på deres vegne..

Jeg har stor tro på akupunktur,-hvor lenge har du gått og fått det?

Ikke alltid lett å tenke positivt, det vet jeg alt om..:-) Skjønner ikke at ting skal ta så lang tid!

Godt du ikke gir opp ihvertfall!! Ikke heng med hode kjære Agne:-) Det ordner seg forhåpentligvis snart:-)

God helg til deg også:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...