Gå til innhold

Koser meg sånn om dagen jeg :0)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært verdens mest utålmodige gravide tror jeg, men nå om dagen er jeg så utrolig rolig :0)

Sover godt om natten og er ikke utålmodig i det hele tatt, uansett så kommer han jo snart :0) 9 dager igjen til termin, og dagene går kjempefort :0):0)

Dagens gladmelding, hehe, har ikke hastverk med å sette igang noe helt enda, og det føles kjempedeilig :0)

Må si at den modningsakupunkturen skulle hjelpe meg å slappe av å sove om natten, for jeg har slitt med nattesøvnen, men nå sover jeg som en stein, jeg :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7212558-koser-meg-s%C3%A5nn-om-dagen-jeg-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at den rolighetsgreia er et tegn på at man mentalt og fysisk gjør seg klar til det store som skal skje med kroppen! Veldig bra at du sover så godt da! Nyyyt denne siste tiden!

- jeg har termin på tirsdag og har det omtrent som deg... sover masse og gjør masse koseting. Fødselen kommer uansett når man minst venter det, og det er bare godt for hjernen å tenke på noe annet!

Så godt for deg!!!

Føler meg avslappet selv..... nå er det så kort tid igjen uansett at å stresse med noe nå det gidder jeg ikke:)

Nydelig å rusle rundt, kjenne lille nurket i magen og pusle med små forberedelser.....

Annonse

Høres kos ut:) jeg sliter litt med åsove jeg.... eller å sove er ikke noe problem, men jeg våkner hundre ganger i løpet av natta- når jeg må tisse, når jeg skal snu meg, når min kjære snur seg osv..... men så sover jeg leeeeenge om morran da, og det er deilig!!!!!

Eneste jeg stresser litt m om dagen er jula og juleforberedelser- enda jeg har bestemt at jeg ikke gidder så mye juleforberedelser fordijeg sikkert ligger på føden alikavel- men jeg klarer ikke legge det helt fra meg heller........ ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...