Gå til innhold

Da har jeg testet igjen...

Anbefalte innlegg

...3 gangen denne uka, og streken blir faktisk sterkere for hver gang. Förste gangen kunne jeg bare skimte teststreken, en bitte liiiten tynn del var farget rosa.

Neste gang var den bedre synlig og mer farge på den, og idag var den "velutfylt", svak men rosa og synlig teststrek...

Jeg tör ikke slippe jubelen lös enda, da jeg har opplevd å få falsk positiv test med disse stripsene för..

Tror je satser på en CB imorgen el på mandag..

SKulle hatt mensen rundt den 10. men den kom ikke, har hatt sterke menssmerter innimellom, er så redd for at mensen er på vei..

Igår hadde jeg den verste halsbrannen, har aldri plagdes med det för..

Er også småkvalm, hodepine, blir fortere trött, og har tisset 100 ganger daglig de siste par ukene..

Litt småstikk i underlivet og korsryggen og er oppblåst..har vekslet mellom lös mage for et par uker siden og nå er den hard..

Vi har prövd i 9 mndr..håper at det har endelig skjedd... og hvis det er tilfelle at spiren holder seg der inne i 9 mndr....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7212492-da-har-jeg-testet-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper også at de ikke lurer meg, det har värt 9 töffe mndr...

Men jeg er litt bekymret, at jeg först tester positivt nå, förste menssdag i siste menstruasjon var 8 oktober, og har en syklus på ca 32 dager, utfra terminkalkulatoren så er jeg ca 6 uker...

Hvorfor har det tatt så lang tid...?

*bekymret*

Drister meg til å gratulere deg.

Av det jeg har lest her inne, er det flere som har gått langt over tiden før de fikk positiv test.

Noen produserer visst hcg veldig sent.

Ta en CB i morgen tidlig, du =)

Lykke til

((klem))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...