Gå til innhold

Huff, jeg er så frustrert om dagen :-( Noen som vi prate??

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Jeg er ganske frustrert for tiden.. Jeg har nesten "alt" av symptomer, men ingenting vises på testen. Jeg har ømme bryster, uvel og kvalm, veldig oppblåst (begynt å få "kul" på magen), veldig god appetit og jeg går hypigere på toalettet. Jeg har også 5 dager over mensen.. Men jeg har tatt to tester, en for 2 uker siden (viste det egentlig var for tidlig) og den var negativ tok en for 2 dager siden men den var OGSÅ negativ :-(

Hørte i går at HCG kan være sen og derfor ikke vises på testen før god tid etter forventet mens. Hørte om ei som ikke hadde slått ut på testen før etter en uke over..

Jeg vil gjerne bli gravid og dette hadde vært en drøm som gikk i oppfyllelse både for meg og samboeren min..

Noen som vil prate? Opplevd eller hørt og lignende tilfeller??

Klem

Fortsetter under...

Takk for svar begge to, jeg klamrer meg til håpet enda :-)

Nybakt_kone snart 5pp: Vi er litt forskjellige i og med at jeg skulle hatt mensen for 5 dager siden, men vi holder sammen og håper for hverandre?!? :-) Samboeren min kommenterte i går at det måtte være noen i magen min for magen min begynner å få kul. Den har alrdi vært sånn før, alrdi sett gravid ut.. Og i dag har jeg vørt skikkelig kvalm :-( Så tiltross for de dumme testene som bare viser negativt så håper jeg for det jeg :-) Jeg gleder meg til å få en spire i magen, det kilte i kagen i går for plutselig så stod samboeren og pratet med magen min, da måtte jeg smile hehe..

Håper vi kan holde kontakten??? Og oppdatere hverandre på formen og hvordan det går :-)

Klem

Da har vi vel egentlig det samme "problemet": Skulle hatt mensen på søndagen som var og har heller ikke fått noen positiv test. Den ene kikket jeg bare på sånn tilfeldig etter noen timer og da var det faktisk et kjempesvakt kryss der. Men det resultatet teller jo ikke. Har tatt test etter det og og den var negativ...Men synes det er litt rart også for før sa:en når jeg testa så fikk jeg positiv test 3 dager før IKM og med første mann så fikk jeg klart positiv test dagen etter IKM...blir jo litt forrvirret...

Men forskjellen er at jeg hadde ne sa 19 nov. Men er rimelig sikker på at jeg hadde EL 5 november så håpet er der ennå. Men syklusen kan jo ha blitt litt rar etter sa:en da...

Har noen få symptomer bare: murringer nederst i magen innimellom, veldig trøtt. Sovner før 22 hver kveld og av og til også før kl 20 og det er veldig ulikt meg. Litt ømme pupper hvis jeg kjenner godt etter ;) og litt uggen til tider...

Moro å se hvordan dette går. Du er helt sikkert gravid... ;o)

Lykke til!

Takk for svar gullklumpen :-) Da står vi igrunn ganske likt, hehe.. Syns det er litt rart jeg og, for mensen har ALRDI vært forsinket, alltid kommet før.. Har i tillegg til de andre sympotmene jeg nevnte også ømme pupper og er veldig trøtt og sliten.. Jeg håper og håper og håper!!! For dette står høyest på ønskelisten min :-) Det gjør helt sikkert hos deg og?!? Herregud, jeg klarer nesten ikke vente fra dag til dag for å se om det skjer noen endringer. Har bestemt meg for at jeg skal ta noen flere tester på hvertfall 1 uke og da tror jeg at jeg tar blodprøve dersom mensen ikke ahr dukket opp. Den testen er i hvertafll helt sikker.. Men har jeg ikke fått mensen om en uke så er et nesten 2 uker over tiden og da må det jo bare være liv der, eller så er det noe riv ruskende galt med meg !?!?

Lykke til, krysser fingrene for deg gullklumpen :-)

Annonse

Ja sånn tenker jeg og...hvis den ikke har dukka opp en uke så er det noe galt...og hva med murringene?

Men tør ikke snakke med fastlegen om det...får sikkert bare beskjed om at det er vanlig med uregelmessige sykluser etter sa...

Venter på noen CB digital i posten. Tar nok en test i løpet av helgen. Hvis den er negativ kommer jeg nok å ringe legen i slutten av neste uke.

Har ei veninne som ikke har fått positiv test begge gangene hun har vært gravid...litt rart da... ;o)

La inn et innlegg på 1. trim om dette med testing over ikm...

Venter på flere svar. Alltid greit å få høre andres erfaringer...

Krysser fingrene for deg og ;o)

Ja helt enig.. Jeg nevnte for legen min at jeg ville lsutte på ppiller rett før vi begynte å prøve, hun virket utrolig negativ til det hele i og med at jeg er ganske ung (snart 19). Syns det er håplæøst med sånne mennekser, jeg ba ikke om hennes mening om det var passende å bli gravid.

Hva mener du med sa??

Selvom jeg fikk negativ på tesnee så går jeg rundt å har en god magefølelse, føler at det er liv der liksom... Går bare rundt å kose meg og gleder meg enormt til å kunne si at jeg er gravid og til det virkelig begynner å synes :-) ååååå, så kos :-)

Ble spådd av Cec26 på spå/horoskop og hun sa hun så at jeg var blitt befruktet, måtte bare vente å se om egget festet seg. Så skrev jeg tilbake at testen var negativ og da sa hun at jeg måtte vente å se litt til for hun så graviditet på meg :-) Håper på sen HCG jeg ;o) hehe...

Klem

Jo du har helt rett!!!! Vi er ikke i samme situasjon, men jeg vil prøve å tenne et håp hos deg: da jeg ble gravid med sønnen min testet jeg ikke positivt før godt og vel 1,5 uke etter ikm. Så jeg er vel en sentproduserende hcg kvinne. I motsetning til deg så hadde jeg ikke et eneste symptom annet enn uteblitt mens og men smerter. Så håpet er der virkelig!! masse lykke til!

Tusen takk, setter utrolig tor pris på tilabkemld og hvertfall fra kvinner som har opplevd det samme slev og gått lang tid over ikm :-) Har hatt et håp i snart 5 uker, men det sluknet litt på onsdag, men du virklig liv i håpet :- Tusen takk..

Masse lykke til du også :-)

Hvis det er noen trøst, så fikk venninna mi aldri positivt svar på graviditetstesten, selv om legen bekreftet at hun var gravid. Hun visste det med en gang selv og derfor tvilte hun aldri. Kanskje du skal stole litt på magefølelsen og se det litt an?

Lykke til iallefall:)

Jeg er vel to uker over IKM, testet svaaaaakt positivt 2 ganger tidligere i uka, idag var streken mye sterkere og ganske synlig, men fortsatt svak.

Satser på en Cb tror jeg da jeg er litt usikker på disse stripsene, har mange symptomer, og tror vel at det ER NOE PÅ GANG, men er så redd for å bli skuffet..vi har prövd allerede i 9 mndr, orker ingen flere skuffelser...

xxxxxxKrysser alt jeg har for beggexxxxxxxxxxxxx :) :)

Lykke til!

Annonse

Hehe.. har jeg det? Valgte Jeannette (med to n'er) fordi jeg heter Annette og JOakim fordi samboeren min heter Kim. Vi ville at navnene skulle bygges på våre :-) Koselig med tilabke mld på navnene :-)

Har ikke vært hos legen enda, drøyer en uke til hvertfall.. Jeg har en sterk følelse som sier meg at jeg er gravid, alt tilsier det liksom.. Men så allekevel så vil jeg stole helt på meg selv heller fordi jeg er redd for å bli skuffet noe jeg ble da jeg tok en test på onsdag..

Jeg håper jeg har sen visning av HCG og at det vokser en liten spire inni magen min akkurat nå -) Hadde vært den største og beste gaven noensinne og en drømm som gikk i oppfylelse :-)

Krysser fingrene veldig for dere også, alle fortjener å bli mammaer, det er det beste som kan skje en kvinne, mener hvertafll jeg :-)

Lykke til :-)!!!!!!!!!!!!!!!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...