puffy Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jenta vår på 7 mnd ble forkjølet for første gang natt til mandag. Og hun har ikke hvert i form på hele uka. Hun Hadde 38 i feber på det meste og da bare i et par dager. Men hun er fremdeles snørrete og litt hås. Da kommer problemstillingen: Pappaen vil så gjerne ta henne med på babysvømming i morgen, men jeg synes det er litt for tidlig. Jeg vil gi henne litt mer tid til å bli helt frisk før vi drar i bassenget. Pappaen mener jeg er overbeskyttende, er jeg det? Hva ville dere ha gjort?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Så lenge hun ikke har feber eller har dårlig allmenntilstand, dvs ikke spiser eller er slapp, kan hun godt på babysvømming. Poden min er snørrete og hoster, men HS sier at det er bare å svømme.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Jeg ville også latt være å reise hvis det var fare for å smitte de andre babyene.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 På HS sa de at på denne tiden av året kan småttisene få forkjølelser ca to ganger i mnd. Med bare noen dagers opphold. Skal de holdes borte fra andre unger hele tiden, eer det bare å innstille seg på en laaang vinter.
puffy Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 ok! Jeg er bare redd for å havne i en vond sirkel, hvor vi går konstant syke. Jeg begynner allerede å se tegninga. Vil bare se at hun kommer seg helt, før vi drar på babysvømming. Bassenget er ekstra oppvarmet, men det er ikke dusjen og garderoben. Sist vi var på svømming( forige lørdag) var det veldig kaldt i dusjen. Og hun må jo sitte å vente på at jeg også får skylt av meg klorvannet.(hun sitter i en baby stol,som tåler vann, sammen med meg i dusjen. Sitter ikke rett på gulvet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå