Tinden ruger på nytt gull Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Et lite hjertesukk på IKM dagen ang symptomer på graviditet. Det skal ikke så mye til for å bli ”gravid”. Bare en positiv innstilling når relativt vanlige plager dukker opp. * Menstruasjonen uteblir – den nå i alle fall aldri regelmessig når en prøver. Luremus * Brystene blir ømme – blir alltid det før mens hos meg * Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere – jepp, helt til jeg skrudde på det andre lyset på badet. * Tretthet – etter en lang jobbuke og trøndersk mørketid ja! * Raskere sliten – eller dårlig kondis nå som o-sesongen er over? * Fryser lett – ja, det er jo vinter nå! * Humørsvingninger – alltid det for meg * Mensmurring – eller kan det faktisk være mensen? * Smerter i korsryggen – ja. For jeg lemer meg for mye over laptoppen for å skjule at jeg sitter på bim * Hyppige dobesøk for å tisse – de anbefalte 2 litrene med vann om dagen må jo ut… * Kvalme – av å tenke så mye på dette? * Sukkertrang - jammen, vi er da jenter! * Ekstra sulten – kan også kalles trøstespising * Hodepine – etter altof mange timer forran pc’en på bim? Neeei, det skal ikke være lett!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Eeeller så er vi gravide hele bønsjen til en hver tid Hihihi!!! Tanta er forresten ikke kommet ennå, Tinden, så idag eller imorra tidlig blir det ny test.... Jeg som nesten gav opp alt håp på mandag )) *spennende* Lørdag du skulle teste? Klem klem**
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 hehe - en skulle tro det ja. Alle disse barna som nesten er på vei er i alle fall UTROLIG ønsket og velkommen! har ikm i dag, men har bestemt meg for ikke å teste før tiiiidligst over helga. leser jo om disse som før tr mange dager over ikm, negative tester selv om de er gravide osv, og jeg orker ikke spenningen og alle tankene rundt det. Til nå har jeg kalrt å lure meg selv til å tro at jeg har laaange sykluser, hehe. Skal prøve å vente helt til neste helg med å teste. Så får vi se. Så lenge jeg lar være å kjøpe test så tror jeg at det går bra Masse lykke til med ny test, heier på det og krysser fingre. Tærne får jeg desverre ikke til å krysse.
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Så god tålmodighet har ikke jeg Måtte bare teste på tirsdag, så nå har jeg brukt opp alle de 5 jeg hadde liggende, dumme dumme meg Men jeg er ihvertfall et par dager over, så nå skulle det være litt større sannsynlighet for at den kan vise positivt om jeg er..... Blandede følelser her nå ja. Jeg regner med negativ, men håper villt på en positiv... Det gjenstår å se Takk for lykke
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 den der symptomlista er ikke mye til å stole på nei, jeg har nesten alle de symptomene hver gang tanta er på vei jeg. så har lurt meg selv mange ganger. Jammen kom a på besøk en dag for tidlig denne gangen også. Er nede i 25 dagers sykluser jeg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå