**synne** Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 -Vi bruker den samme som i fjor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DET MULIG???!!!!! Var i bursdag til svigerfar hin dagen, og tenkte jeg skulle prøve den på, for den så ikke for liten ut..er jo evigheter siden den var ute av skapet sist... OG den satt som et skudd!!!??? Greit, den var ørlitegranne stor i fjor, og muligens litt kortere enn meningen i år, men den så ikke for liten ut på noen måte!! Jaja..så slapp vi den utgiften..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Så utrolig kjekt når du har alt du må ha i skapet. Her blir det nye juleklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Så fint....skjønte bare ikke om det var snakk om din eller snuppas kjole jeg,da....*ler*.....Men penger spart er penger tjent. Uansett hvem sin kjole det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2006 HAhahahahahahaaaaa!! Var selvfølgelig snuppa sin kjole jeg snakka om.... *lermegihjel* Går det an å være susen i hodet eller??? Mammetåken sier jeg bare... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 Kunne jo passet på din kjole også det *ler*. Litt stor i fjor, og litt kortere enn meningen i år....... Du har jo kanskje "vokst" litt siden jula i fjor du og *flirer*. Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 24. november 2006 hihi..jo du sier noe der... Tenk om fjordårets klær hadde passa, ja!! Nei, blir nok et elastisk skjørt og en fin topp til tenker jeg.. kjøper ikke noe nytt for den ene kvelden, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå