Gå til innhold

April: Hmmm....da var julekjoleproblemet løst!

**synne**

Anbefalte innlegg

-Vi bruker den samme som i fjor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DET MULIG???!!!!!

Var i bursdag til svigerfar hin dagen, og tenkte jeg skulle prøve den på, for den så ikke for liten ut..er jo evigheter siden den var ute av skapet sist... OG den satt som et skudd!!!??? Greit, den var ørlitegranne stor i fjor, og muligens litt kortere enn meningen i år, men den så ikke for liten ut på noen måte!! Jaja..så slapp vi den utgiften..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint....skjønte bare ikke om det var snakk om din eller snuppas kjole jeg,da....*ler*.....Men penger spart er penger tjent. Uansett hvem sin kjole det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhahahahahahaaaaa!! Var selvfølgelig snuppa sin kjole jeg snakka om.... *lermegihjel* Går det an å være susen i hodet eller??? Mammetåken sier jeg bare... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo passet på din kjole også det *ler*. Litt stor i fjor, og litt kortere enn meningen i år....... Du har jo kanskje "vokst" litt siden jula i fjor du og *flirer*. Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..jo du sier noe der... Tenk om fjordårets klær hadde passa, ja!! Nei, blir nok et elastisk skjørt og en fin topp til tenker jeg.. kjøper ikke noe nytt for den ene kvelden, nei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...