Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Når jeg endelig tror at jeg har klart å fått til en god rutine på natta,, så blir det tull igjen!! Blir sprø av dette snart! Lillegutt har bestandig fått mme på kveldene pga for lite melk, det har vært max 1 amming pr natt, noe jeg synest har vært greit. Men så når han nærmet seg 4 mnd begynte han å våkne oftere og virket sulten, så da begynte vi med velling 1 uke før han ble 4 mnd, og nå har vi altså begynt med litt grøt. De første nettene med grøt har godt bra, våkner en gang og får da 150 ml med mme og sover da videre til ca 0800. Men nå i natt våknet han allerede kl 00.30 og virket kjempe sulten, skjønner ikke at det går an?? han fikk både grøt og mme før han la seg kl 20.00, må jo ha vært stappmett da!! Så var det på`n igjen halv 4 og halv 6, masse mat da også, sov videre til 7, og så fikk han kose litt med puppen frem til han stod opp sammen med pappaen sin 7.30! Blir jo alt for lite søvn på han også, det er det jeg er mest bekymra for, han sover melleom 10 - 12 timer pr. natt, noe han regulerer så fint selv! Når kan jeg forvente at ting kommer mer i rutine egentlig, de fleste sier jo at alt blir så bra etter at babyen blir 3 mnd!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå