~ Nuttemor~ Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hei! Er i uke 17 nå og magen er så og si like liten som før jeg ble gravid:( Jada, vet det er veldig individuelt når man får mage, men den burde jo poppe ut snart da synes jeg:) Utålmodig!!!! Fler som fortsatt nesten er flatmaget? Ja, ja..Skal til UL til uka så da får jeg forhåpentligvis vite at alt er ok tross liten mage:)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Med min nr 1 så hadde jeg en bittteliten bul på magen når jeg var i uke 23. spesielt om det er din første for da er muskler, sener og livmor mye strammere enn ved nr 2.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Hei! Kjenner meg igjen:o) Magen har akuratt begynt og komme hos meg! Hoppa over til uke 25 i dag..
~ Nuttemor~ Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 Ja, er første. Godt og høre at det faktisk er flere som ikke ser gravide ut alt i uke 12!!! Jeg burde kanskje være litt glad, kanskje jeg ikke blir så gedigen? Synes det bare er så leit når andre kommenterer at magen min ikke synes siden jeg er såpass på vei...men får bare overse kommentarene dems:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå