Gå til innhold

Halloooo? Alt ok, lille spire?


Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Hadde litt brun utflod på mandag, og jammen forsvant ikke det eneste symptomet jeg hadde på tirsdag... Til og med sambo sa: "oi, jeg kan se at puppene dine ikke er ømme lenger, de er liksom helt vanlige igjen".

 

Fint å kunne ligge på magen om natten og klemme noen så hardt jeg vil, men skulle ønske jeg bare hadde et bittelite tegn på at jeg faktisk er gravid :(

 

Skal på 1. svangerskapskontroll på mandag, men får vel ikke noe "bekreftelse" på at ting er OK der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei da? Kan vel få henvisning til ul om du er redd noe er galt - det bruker en å få....lykke til - er sikker på alt er fint med spiren din:o)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8+1 idag. Det hadde vært fint det. Eller bare en sånn måling av hcg med noen dagers mellomrom? Uff, er så dårlig på å spørre om sånt. Veldig god til å bekymre meg, da! :)

 

Takk for klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du såpass på vei får du nok ul - da ser de jo lett om alt er ok. Jeg er en bekymrings-person selv, så glad for at fastlegen min har eget ul-apparat (det brukte jeg flittig sist gang...hadde en del blødninger da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. så bra! Nei, det er ikke noe gøy å bekymre seg. Jeg prøver å tenke at jeg ville tatt en eventuell sa/ma med fattning, for da nok ikke spiren levedyktig. Men tanken på å tro man er gravid i mange uker før man oppdager at noe er galt skremmer meg litt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...