Smiley og Camilla Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hvordan går det med deg?? Vi satt og pratet om deg i går, og har veldig lyst å høre fra deg. Hilsen de andre bim-jentene fra treffene ) Klem
termin2nov:) Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Heia Smiley5.12, Hanne og dere andre bim- jenter på treffet... Jeg har sett etter treff her inne på barnimagen men har ikke sett noen så jeg trodde det ikke ble mer av det.... Så dere treffes fortsatt? Vil gjerne være med en gang, både meg og lille Mia:) Mia ble født 10. november (8 dager over termin).... Var godt å få henne i armene... en utrolig flott opplevelse å endelig få se sitt lille nurk:) Kan fortelle litt om fødselen....... Tok laaang tid før det endelig skjedde noe... Torsdag 9 nov kl 13 begynte jeg med rier , men kun veldig svake med 8- 10 min mellomrom... på kvelden var det med 5 min. mellomrom.... ringte føden på kvelden, men de sa at jeg måtte prøve å få meg litt søvn... Det var lettere sagt enn gjort.. Kl 4 på natta reiste vi inn på sykehuset, men ingen åpning så vi ble sendt hjem igjen.... Kl 13 på fredagen reiste vi inn igjen, men fortsatt ingen åpning....men da fikk vi et rom å være på... Kl 18 på kvelden fikk vi en fødestue.... Kl 22.36 ble vår skjønne jente født.... Det gikk veldig fort i slutten etter at det endelig hadde blitt åpning... Mia var 3208 gram og 49 cm lang.... Vi lå på barsel til mandagen.... Mia vokser utrolg fort.... I dag er det 3 uker siden hun ble født, og på onsdag veide hun 4040 gram, og hadde vokst 2 cm.... Utrolig flott, men travelt å være mamma...!!. Hun liker seg best på fanget med mye kos!!!.... Når var det du hadde termin? Er det andre av bim- jentene som også har blitt mamma? Kjekt å høre fra dere!!!! Hilsen termin2nov:)
Hanne og jentungen Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Smiley og PrincessElisabeth har fått jentene sine:) Vi skal møtes på tirsdag, hjemme hos ei på Sandnes (vi begynner å bli store og tunge nå). Det går sikkert fint om du blir med, hehe. HVa med å sende meg en e-post på [email protected], så skal du få mobilnummeret mitt:)
termin2nov:) Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Heia Hanne. Nå har jeg sendt deg en e-post:)
Hanne og jentungen Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Den må ha gått meg hus forbi. 4.des gikk jeg hjemme med rier og dagen etter gødte jeg. Hehe:) Skal lete i e-posten min:)
Hanne og jentungen Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Jeg tror du må sende me e-post påny. Jeg finner den ikke.
termin2nov:) Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Hei Hanne:) Nå har jeg sendt en ny mail til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå