ET FRØ I MAGEN Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har ei jente på 4 mnd,som ikke tar smokke. Så når hun våkner til på natta å jeg vet at hun ikke er sulten så må jeg likevel gi henne pupp slik at hun såvner igjen. Hva gjør dere som også har barn som ikke tar smokke?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Man må nok bare la dem gråte. Må ha en avvenningsprosess.
monztah Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Ja, kjenner til denne problemstillinga ja ;-). Vi jobber med saken - som betyr å trene på å roe henne på andre måter enn med smokk/pupp når hun våkner. Stryke over, kosedyr etc. Ikke at det funker så veldig ennå da...men men. Hun er 6 mnd. Blir roet av byssing i vogna, så nå sover hun faktisk i vogna si for en periode... Vi kom til et punkt hvor jeg måtte amme henne hver time om natten her for leden. Da MÅTTE vi bare til slutt finne på andre ting...
Retro-mamma Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Nei hadde ikke latt henne gråte ved kun 4 mnd. NIKS! Du må trøste og gi henne pupp, bære, vugge... Kan hun ikke sove i sengen hos deg da? Babyen min sov halve natten i sin egen seng og halve natten i min seng - når hun våknet sånn om natten.
ET FRØ I MAGEN Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 du har egentlig rett, men søvn er sååååååååååååååå gått!!!!!!!!Inatt våknet hun nesten hver time,sugde litt å såvnet.Kansje var det et økedøgn også da.... Vi får vel prøve ei natt med litt skriking da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå