Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år -Nytt treff 5. desember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Da skal jeg også prøve å komme en tur, sist treff var jeg innom jobben, en lege skulle ta 3d UL av meg. Ble kjempe glad og ventet villig os spent i 2.5 time. Hele ble en stor skuff, fikk nesten ikke sett noe og de vanlige UL bildene ble best. Hadde fått mye mere ut av dagen ved å dratt å møtt dere!!!! Måtte bare komme tilbake senere en dag så kunne han prøve på nytt. Får se. Kommer en liten stund i allefall. Er juleverksted i barnehagen, og jeg skal hjelpe til litt før siden jeg bare går hjemme om dagen. Må vel bort dit i 14- 14.30 tiden.

Denna gången ska jag försöka ta mig en tur.

Hade mor från Sverige på besök sist och var kjempe förkyld.... vi kom på vägen förbi Barista (var på shopping på Strömmen;)) och såg en massa magar där inne ;)

Så dette blir kul att få vara med på! Känner ikke så mange i Norge ännu..

Annonse

Takk, Magica!

Jeg blir forsinket, tenker maks 30 min..... Skal ha juleverksted og nissedans med elevene til mamman min som jobber på småtrinnet på barneskolen.

Er forøvrig ikke på nett ennå, men den 12.12 ser det lysere ut. Er på Blindern sammen med sambo i dag, så da er det mulighet for litt bimming.

Sees på tirsdag da, jenter!

Pga. det uregjerlige blodtrykket mitt, må jeg til ny måling hos jordmor i morgen kl. 12. Sist gang ble jeg kommandert i hus med beina høyt, så om det samme skjer igjen får jeg ikke kommet på treff. Om jeg får lov og orker, er det slettes ikke usannsynlig at jeg tar meg en tur, selv om jeg da kommer litt senere. Jeg kan jo ikke ødelegge fremmøtestatistikken min!!!!!!! hmmfff... hehe..

Rødhette: Om du kan ta ting litt på sparket og synes det er greit å komme på treff litt sent, kan jeg jo komme innom deg, vet du. Sender deg en mld., jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...