Gå til innhold

Oppdatering JANUAR-termin

bbk og 3 håpefulle

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere andre med termin i januar????

Begynner å nærme seg nå..... jeg går nå i uke 33, skal få dato for KS til mandag. Trolig like før jul eller i romjula......

Gleder meg til å se jentene der inne ;)

Hvordan får dere dagene til å gå for tiden?

Synes det blir lange dager med lite nattesøvn...... jule gavene er nesten kjøp ferdig, men mannen min maser om at jeg må pakke dem inn, skrive julekort osv..... men det er jo så lite julestemning med hølje pøsende regn hele tiden og kommer liksom ikke helt i gang med det så tidlig (vil vente til desember....)..... men sikkert lurt..... man vet jo aldri ;) Tror kanskje jeg må innse at julestemningen i år ikke vil bli som før da det er andre tanker som okkuperer for tiden ;)

Har dere alt i orden med klær, vogn osv? Og hva med navn?? Synes det er så vrient når det er to av samme kjønn.....

Håper alle har det bra!!! God helg>!!!

Fortsetter under...

Hei og hå, ja jeg er heldigvis ferdig med julegavene, og det er første gang så tidlig, men nå orker jeg ikke mer shopping så det som ikke er kjøpt inn nå... Er vel i uke 32 nå, litt forskjell på alle som måler, men har nå termin 22. januar. Ellers så tilbringes dagen mer eller mindre på sofaen, får ikke sove noe særlig og er aldri uthvilt. I det siste har jeg også vært svimmel og litt hodepine. Har du hatt det sånt? Mye kynnere er det å, så alt er slitsomt, stå, gå, sitte, og ligge. Tenker at jeg må nyte tida som er igjen, siden det nok er det siste ukene jeg noengang har kontroll over de hehe, men men. Har 2 gutter der inne og navn sliter jeg virkelig med, vil de skal være både norsk og internasjonal (faren er engelsk), så da sliter jeg jo. Hvorfor skal du ha KS?

Håper å høre fra deg!

Alt du beskriver virker veldig kjent..... hodepine og svimmel.....

Jentene ligger begge i tverrleie så vi har fått KS 22.desember. 3 uker før termin!!!

Det er ikke lenge til!!!! Nå er jeg kjempe spent!!!!!

Nå må jeg hive meg rundt å bli ferdig med alle juleforbredelsene!

Vi har bestemt oss for Karma og Vilja på jentene våre. Spesielle navn, men vi synes det passer i og med de er unnfanget på en spesiell måte. ( i labratorium i Chicago ;) ;) )

Har du noen favoritt navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...