Gå til innhold

Tillegg? Sliter etter brystreduksjon....... trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt brystreduksjon i 2004 og etter all forventning har jeg klart å amme minstejenta mi i nesten fire måneder, men nå sliter jeg. Hun sover godt på dagen etter å ha spist mm, men på kvelden og natta sliter vi fælt. Sitter her og føler meg mislykka fordi jeg vurderer mme eller grøt før hun er 4 mnd (syns det er så tidlig, men....). Hva råder dere meg til? Etter kontroll nå så har hun gått opp lite (320 g på en mnd), men har strukket seg veldig (fra 64 til 68 på en mnd). Kan det ha en sammenheng? Hu er stort sett blid og fornøyd ellers, men på kvelden og natta gråter hun masse (ikke magevondt) og morsinstinktet mitt tenker at nå har hun fått for lite mat. Jeg kjenner at melka kommer, men så kaver hu fælt ved puppen. Har ikke vært slik med de to andre jentene mine, men da hadde jeg ikke tatt brystreduksjon heller. Hva gjør jeg?

Fortsetter under...

Kan jo hende hun trenger mer mat ja, dersom hun er under fire mnd hadde jeg begynt med mme, men er hun over anbefales det grøt fremfor mme!

Gjør det du mener er best, det er nok det riktige!!:)

Takk for trøst!!! Har måttet skyve til side min dårlige samvittighet og kjøpt grøt og mme. Så nå får hun veldig tynn grøt etter amming og ser at hun syns det er kjempegodt... men nå har jeg masse melk igjen.. Har begynt å drikke en flaske vørterøl hver dag og det gjør susen!! Ser at hun ikke er mer sulten etter amming på kvelden, så det er nok ikke sult som gjør at hun ikke vil sove på kvelden... snodig. Hu stresser seg sjøl opp så hu ikke klarer å sove. Men når hun endelig sovner, så sover hun helt til 7-8 om morgenen. Så det er fortsatt et lite mysterium at hun ikke klarer å sove så godt på kvelden som hun gjør på dagen.

Takk for gode råd og trøst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...