Gå til innhold

Hvor mange er på slanker'n her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når startet dere etter fødselen og hvordan går det med slankingsen?

Her går det supert hver morgen, og verre og verre utover dagen......foreløig resultat ned den ene kiloen som jeg la på meg i helgen....altså på stedet hvil....

ps jeg begynte liksom 6 uker etter fødselen. Men for å være ærlig så har jeg vel egentlig ikke begynt i det hele tatt =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...det er likedan her...:)

Skrevet

Jeg er vel strengt tatt ikke på slankern, men prøver å være flink til å la det søte være og heller kose meg med andre ting. Hadde det ikke vært for den lille i megen, hadde nok suppedietten blitt prøvd. Tulla mi er bare 4,5 mnd og jeg har fremdeles 6 kg + fra det svangerskapet og har ikke planer om å få 6 til....

Så får vi se hvordan det går da. Satser hardt og lenge på at jeg får dilla på epler og ikke sjokolade denne gangen....

Skrevet

Jeg har vært så sinnsykt godtesjuk etter fødselen. mye mer enn når jeg var gravid. jeg prøver å være streng mot meg selv, men kroppen min bare skriker etter søtt! HJELP!

Skrevet

Er vel "litt" på slankeren, har kuttet ut søtsaker og fete kaker (bortsett fra lørdag som er fridag...) Prøver å spise sunt og magert, men spiser meg alltid mett (man skal jo ikke egentlig slanke seg når man ammer...). Her har det gått ca 1 kilo i uken, og det syns jeg er helt supert. Prøver å gå mest mulig, en trilletur for dagen ihvertfall. Det er ikke så vanskelig når en først har begynt!

Skrevet

gå turer er greit. jeg har hund, så det må jeg jo bare. får mye gratis der

Skrevet

Jeg prøver og prøver, men er sulten som en ulv, og de 10 ekstra kiloene sitter som spikra. Har vært så kjipt vær at det har blitt dårlig med turgåing også i det siste.

Skrevet

jeg også prøver meg på grete roede...fant en gammel vekt og kcal tabell, men jeg skal likevel ha godis på lørdagene...hvis ikke omkommer jeg. Har blitt lite gåturer, været er drittdårlig og poden har ellers sittet fast i puppen. Håper han drar fettet ut av meg, men det virker ikke sånn.

Skrevet

vet det....gulli

min stor frykt er at det skal stå på gravstenen min: her ligger ....... den evige slankeren.

jeg har faktisk 20-30 kg å gå ned før jeg veier det samme som jeg gjorde det året jeg ble gravid med nr 1....det er sykt.

Mannen min vil at vi skal lage nr 3 med en gang, men jeg vil ned minst 15-20 kg først....regener med at det tar hvertfall til sommeren.

Skrevet

Er på slankern her også... La på meg 25kg under svangerskapet! Off!!! Har nå 9kg igjen før jeg er nede igjen i min normale vekt! Er begynnt å trene for fullt nå, så håper det ikke er så altfor lenge til jeg er mitt gamle jeg igjen... Snop og brus har jeg ikke smakt siden før fødselen...

Skrevet

Jeg og.

Har lagt på meg 18 kg tilsammen, litt for hver gang jeg har vært gravid. Men nå er det jammen nok!! Begynte slankingen for 3 uker siden, minsten er 9 mnd. Til nå har jeg gått ned 6 kg, men til sommeren skal jeg ned enda 10 kg:)

Her er det å spise sunt lite og ofte som er tingen. snop og brus er det slutt på, men lørdagen er det kosedag:) Hadde aldri trodd det skulle gå, var en liten godtegris nemlig:( men det går supert! Bare man er kommet i gang, så går det mye lettere enn forventa:)

Dessuten prøver jeg å være mest mulig aktiv, sykler 1 times tur to ganger i uka, og går en del turer med vogna..

Skrevet

Jeg har igjen to kilo, de vil liksom ikke av. Men så har jeg ikke gjort annet enn å gå turer og ta noen situps i ny og ne. Men fyyy så mye mer godtesjuk jeg er nå enn før jeg fikk barn! Det er akkurat som om det har skjedd noe med kroppen. Før var jeg ikke interessert i sjokolade i det hele tatt, nå skriker kroppen etter det. Prøver å være streng da, men skeier av og til ut dessverre. Da er det jo ikke noe rart at jeg ikke får vekk de siste to...

Skrevet

her er det grete roede meny, lå på meg 20 kg under svangerskapet, har nå gått ner 22kg:) har 7kg igjen så er vi fornøyd her :) men kan ikke si at hånden min er snar bort i noe godt litt for ofte...men gar gått ner til nå...

Skrevet

Jeg går på grete roede-kurs nå...har vært besatt av vekta siden fødselen,prøvd masse "lettvinte"metoder,men eneste som funker i lengden er å spise sunt og trene..:)6mnd siden fødselen nå,gått på gr i 4uker nå..

Skrevet

Alltid på slanker`n tror jeg, men ikke like effektivt bestandig =) Nei, er vel heller at jeg kjemper for å beholde vekten og ikke legge på meg da...

Skrevet

jeg har ikke begynt før nå da... datteren er 6.5 mnd...har gått opp i vekt jeg siden jeg kom hjem fra sykehuset...huff... er 5 kg i fra det jeg var når jeg ble gravid... men vil ned en del mer..ettersom jeg var for stor før det....så forhåpentligvis så klarer jeg å gå ned 10 kg... skal til syden i februar så håper de er vekke til den tid..ut på trening og sunt kosthold fremover nå...får håpe det går..

Skrevet

Er mer på trimmer'n enn på slanker'n. Blir så innmari sulten og tørst av denne amminga. Er sikker på at jeg har spist mer de siste 2 mnd enn hele svangerskapet til sammen. Dermed blir det laaange turer i frykt for at fettet skal sette seg. Vekta er tilbake til utgangspunktet, men fasongen...

Skrevet

Slanker´n og slanker´n fru Blom...har gått ned 17 av de 20 jeg la på meg i svangerskapet. Snart 3 mnd siden fødselen. Har litt dårlig råd for tiden, og det fører automatisk med seg litt vektnedgang. Kjøper så og si ikke noe snop annet enn litt på lørdag. Har pissregnet de siste to ukene, og derfor har det maks blitt en-to trilleturer. Skal helst ned 30 kg, men det kommer nok til å ta sin tid. Vi prøver på nestemann med en gang igjen, så litt vekttap er nok ikke så dumt. Skal egentlig ta av 30-40 kg, så jeg har en jobb å gjøre der gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...