Gå til innhold

Vil man merke MA???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen i klubben! Vet jo at mange får beskjed om at spiren har vært død noen uker,første gang de er på UL. De har ikke blødd,hatt kvalme og alt,men siden spiren ikke har kommet ut,så produserer kroppen enda hcg. Skummelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker dessverre ikke MA.... Jeg opplevde dessverre dette og alt forløp normalt (nøyaktig likt som i mitt aller første svangerskap). Ingen blødning, kvalmen og murringene var der osv osv.

 

MA'en ble oppdaget på ultralyd i uke 10 - da hadde nurket vært død i flere uker alt.

 

Heldigvis er MA veldig sjeldent!!! Man skal derfor ikke engste seg for dette (selvom det kanskje er lett å si....).

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 + 2 og var på UL i går. Mest sannsynlig ikke noe liv der, har fått beskjed om å ta ny UL om en uke om kroppen ikke har ryddet opp på egenhånd.Har en muskelknute i magen som muligens kunne skygge slik at de ikke så noe, men sjansen for at det er OK er ørliten.... Jeg har ikke merket noe forskjell, bortsett fra at de 3-4 siste dagene har det ikke vært noe stikking i magen, ellers har jeg fortsatt ømme bryster og er trøtt. Kvalm kan jeg vel egentlig ikke si at jeg har vært i det hele tatt, en liten streif en gang i blant.....Kjipt det her, må vel bare finne meg i å høre til under assistert befruktning igjen, ble gravid på 3. forsøk, andre vanlige med ett frys i mellom. Livet føles urettferdig i blant!!!!!!!! Får i hvertfall håpe at kroppen ordner opp på egenhånd og at jeg slipper utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...