Karma! Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 har kjøpt de billigtestene på billigtester.no og de er bare SÅ dårlige! fikk svaak pos 5 dager etter ikm og nå som jeg er 9+4 får jeg fremdeles bare svaaaaak strek (skulle bare teste i dag for å få en ordentelig strek ) og jeg var på ul i forgårs å da så jeg den
Lille jente Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 HELT enig med deg, de er døds dårlig... Syntes ikke det var så lett å skjønne de heller (
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 nåååååååå,så herlig. =) fader da,bestillte igår jeg =( gjør ikke det mer da nei.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Først og fremst, GRATULERER med spiren!!! Å så litt til det du sier. Jeg har inntrykk av at "alle" har testa positivt lenge før ikm med disse stripsene. Men JEG derimot, nei nei. Testet i går kveld bare kontroll streken der ja. Tok en el test i dag tidlig og der kom kun en svaak kontroll strek. Har IKM søndag og er egentlig sikker på at det ikke ble denne mnd heller. Jeg har en sønn på 4 og da jeg ble/var gravid med han var det ikke EN ENESTE plage, og nå: mye kvalm, ømme tunge bryst, konstant stive og "såre" brystvorter. Kan jeg tillate meg å håpe litt til da, med tanke på at jeg har brukt billigetester sine strips?
Sweet tooth Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Aha, det kan være forklaringen på at jeg fortsatt ikke har fått utslag på graviditetstesten!!! Jeg får løpe ned på apoteket etterpå å kjøpe noen bedre!
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Lykke til!! kom innom med resultatet da!!
løve81 Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Da finns d kanskje håp for meg og... Har masse symptomer, er 9 dager over IKM, men tester negativt.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Har sykluser på 35 dager og testet positivt 5 dager før ikm, så jeg er fornøyd med billig-tester jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå