Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Han prøver liksom å sette seg opp! På fanget, i bilstolen, sitter der og vugger litt når han har kommen seg litt opp. Så blir han sliten og faller sammen igjen! Er det ikke tidlig å sitte? Prøve på det?
AnonymeAnine Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 ER han født 3. sept.? Da er det jo tidlig å la ham sitte. Gutten min gjorde det samme veldig tidlig men han var fornøyd bare han kom opp i høyden for å titte litt rundt seg. Spørs om du ikke har fått en aktiv og våken krabat:-)
mamman`te2flottegutter Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Ser at gutten din er 3 dager eldre en min og han gjør også sånn. Vill ikke ligge bakover i armkroken lenger. Det er helt normalt. men de bør jo ikke belaste den lille ryggen noe særlig enda da.
Mikroline Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Høres ut som han er en aktiv og nysgjerrig type, ja;) Sønnen min er en måned eldre, men har begynt med dette først nå. Ser ut som han trener litt på sit-ups... Skjønner jo godt at de vil opp og titte på den store verden;)
Suprise! Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Dette gjør min datter også! Begynte med det for ca 2 uker siden. Hun er veeeldig nyskjerrig på ting.Så hun vil helst opp i "høyden" Sitte/ligge i fanget når vi sitter er ikke heeelt enkelt å få til,hun må holdes opp ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå