Gå til innhold

julegave til pike på 12 mnd, denne eller denne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kan ikke å reise seg eller stå enda.

Enten lekekjøkken, eller det der laugf and learn house fra FP.

Hun FÅR laugf and learn stolen fra FP til fødselsdagen noen dager før jul.

Blir to slike produkt fra FP i den laugf and learn serien litt smør på flesk.......................??

Og er lekekjøkken til en pike op bare 12 mnd for avansert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler høres spennende ut!

FP er jo alltid en slager!

Lekekjøkken der skap kan åpnes og lukkes, skuffer og sånt hadde nok falt i smak her i huset, selv om jenta (15mnd) ikke forstår kjøkken-begrepet.

Skrevet

har jente 14 mån..ho hadde ikke kjønnt noe av kjøkkenet .... men vi ska kjøpe den " veggen" med to sider fra FP..L & L serien den og...ho kan ikke gå eller stå ho heller...

Skrevet

Kjøp gejren lekekjøkken, men IKKE det der fra Fischer Price. Kjøp heller det kjempefine, klassiske fra Brio.Er på tilbud på Briobutikker nå til 250 kr. tror jeg. FP sitt er altfor stort, tar mye plas. og er engelsk type. Dvs. med vaskemaskin på kjøkkenet osv. I tillegg er det plastikk.... Et lite fint et fra Brio, de er sååå fine. Får plass selv på små kjøkken. Jenta mi leker mye med det. Snart 1,5 år. Var storebroren som fikk det når han var 2 år.

LØP OG KJØP............... :-) :-) :-)

Skrevet

Personlig ville jeg også ha kjøpt kjøkken i tre. De er kjempefine i den alderen hvor de begynner å heise seg opp og kjøkken er alltid stas.

Skrevet

kjøkken!!! min gutt er 21 mnd nå. Han har elsket kjøkken og alt som har med det å gjøre siden han var 12 mnd ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...