Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 ...bare urinveisinfeksjon. jøss så mange graviditetssymptomer jeg fikk av det da..har de enda,men neg test og pos urinveisinfeksjon...var det som plaget meg visst nok. men kan jeg bli gravid selv om jeg har det? eller vil ikke livmoren ta i mot for jeg er litt "syk" der nede? glemte å spørre legen om det..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Urinveisinfeksjon har vel ingenting med livmoren å gjøre, har den???
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Skulle vel ikke spille noen rolle nei, men det kommer vel an på om du må ta antibiotika. Ikke alle antibiotikaene som gravide bør ta...
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Hei:) Jeg har vært plaget av kronisk urinveisinfeksjon i flere år... Fikk bekjed av legen og gynekologen min at jeg måtte få kontroll over infeksjonen før jeg begynnte å prøve å bli gravid. Dette fordi en infeksjon der "nede" visst nok er med på å gi dårligere vekstvilkår for en graviditet... Kipe greier, men-men.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå