Gå til innhold

Noen som kan se hvorfor sønnen min våkner kl 02 vær natt og er tydelig redd?

Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli ganske slitsomt synes jeg =( Han våkner å skriker besatt,virker som han er våken i sovende tilstand da det skjer. Kommer til seg selv igjen å ni stirrer ut i gangen med store øyne,å da vi legger han ned igjen hyler han å blir kjempe redd igjen. (uansett om han ligger alene el med oss) Han har da ikke sett el opplevd noe fælt eller så jeg blir ganske fustrert over dette. Noen som ser hva dette kan skyldes?

Han er født 07.03.06

Fortsetter under...

kan si det sånn at jeg trengte ikke å åpne innlegget ditt for åse dette....så innlegget ditt før i dag og...men åpnet det ikke da jeg så hav det var.....

er litt forsiktig med å si noe om fenomener sidenjeg ikke er sikker på hvordan folk vil reagere....men det er en kvinne som ikke er helt stabil...hun skremmer han..ser hun rister han...hun går inn på samme tid hver natt og rister i han....du må huske på at dette er bare en energi fra en avdød kvinne..hun kan ikke gjør dere noe fysisk...da tenker jeg på skader...og hun rister ikke han sånn fysisk sett..men siden han er så liten og siden alle har klarsynte evner til de er 3 år så kan de se og føle..og han føler at hun rister han og han ser henne

Annonse

Hmmm.......lurer på hvem det kan være.... Jeg har bodd i dette huset siden jeg kom til,men sov i 1 etg. da jeg var baby. Nå ligger vi i kjelleren.....går hun kun igjen der eller er hun i 1 etg også? Hvis hun ikke er i 1 etg går det greit at hun er her for sønnen får rom der i januar. Han får ikke varige men av dette her da vel? Blir det for ille kan jeg jo høre med min nabo om han kan hjelpe henne over til den andre siden,for han driver visst med sånnt=) Ble nysgjerrig på hvem det er gitt. Du kan ikke bare si om det er ei jeg kjenner?? Takk for svar =) Sa til sambo i går at det må være flere her som vi ikke ser.........så jeg var forbrett på svaret fra deg=)

Men det som er litt rart er at hunden vår som ligger nede med oss reagerer ikke på noe. Han sover seg igjennom det meste..........pleier ikke dyr reagere på energien fra ånder? Eller kommer det litt ann på rasen? Takker masse for svar.....setter kjempe pris på det=)

hei

det om dyre resger eller ikke kommer litt ant på hvor pågående ånden er..denne er jo ikke så pågående siden dere ikke merker noe til det.

nie din sønn vil ikke få varige men av dette men det er jo ikke noe hyggelig for han.

du skal uansett bare få henne over...hun trenger ro i sjela si og det får hun ikke her i denne verden.

Hei Kimby =)

I natt som var la vi gutten i reisesenga si på stua nede......men det hjalp lite=/ Våknet ikke før kl 04 men var redd.

Min søster nektet å sove de 7 første mnd hun var til,bare skrek å nektet å ligge i sengen (født 31.05.77) Var det den dama som gjorde ting så hun ikke sov? Jeg så henne nok ikke for jeg sov hele natta da jeg var lita. Kan du se om det er en eldre dame som bodde på tomta her før? ( Fru. Guldbrandsen el noe lignende) Takker så masse for at du tar deg tid til meg........du aner ikke hvor mye det betyr å få klarhet i dette=)

hei

for å finne ut hvem det er så må jeg gå inn på henne og kommunisere..dette gjør jeg ikke uten betaling da jeg blir helt utslitt etterpå...ånder ta all energien de kan få fra personer.

men få nabon til å kommunisere og drive henne ut....vil han ikke det så kan jeg gjør det..men tar 400

klem

Vil tro det tar på ja. Skal spørre naboen min jeg. Men ser du om den energien var grunnen til at søsteren min ikke sov som baby? (etter dette skal jeg ikke mase mer om dette her altså....)

Ser du når jeg blir gravid igjen? Hvor mange barn vi får og kjønn?

Jeg 09.07.80

Han 30.10.79

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...