Gå til innhold

Mye utflod - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket at jeg har betydelig mer utflod nå enn jeg pleier å ha - andre som "sliter" med dette? Det er ikke noe galt fordet? (herregud - i dag er jeg bare redd for ALT)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg er fullgåtte 7 uker imorgen og har begynt og få masse hvitaktig utflod, skal visst være normalt....Hehe, du er ikke alene om å bekymre deg her inne;)))

Skrevet

Akkurat 5 uker i dag...nei, jeg trodde jeg skulle bekymre meg mindre denne gangen siden jeg liksom har gjort dette før - men ting blir jo ofte annerledes og en har glemt mye, så da....

Skrevet

Hehe, helt sant. Min andre gang og snuppa mi er snart 2 år så er liksom ikke såååå lenge siden el. Men har blødd denne gangen og vært i verre form, men ting går bra nå da. Lykke til videre;))))

Skrevet

Hvor langt er du på vei nå da? Min lille gutt er også snart to år - har bursdag den 17. desember. Utrolig rart å tenke på at min lille "baby" skal bli storebror! Nesten rarere å tenke på at vi skal få en baby til, enn det var første gangen - det hadde jeg ikke trodd:o)

Masse lykke til videre du også!

Skrevet

Snuppa mi er 2 år 2. januar 07 og er 7 fullgåtte uker imorgen. Termin 16. juli jeg, ja rart og tenke på at de små skal bli storesøsken, hehe:)

Skrevet

Hadde masse utflod gjennom hele forrige svangerskap, og tror jammen det har begynt nå og.

Jeg er nygravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...