♥Spirevipp♥ Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Åh! Tenk at denne dagen endelig er kommet! Har nå gått siden jeg var 7 uker på vei og ventet, og nå er jeg i min 20. uke og endelig er det vår tur!!!! Vi har time kl 14.30, er så spent! Vi skal også vite hva det blir! Det er masse blandede følelser i dag, er veldig spent på om alt står bra til...men i dag får jeg mest sannsynlig svar på det! Har jo kjent masse liv i det siste, en herlig følelse!
Pirkeanonym Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Så kjekt:o) Vi var på ul på Tirsdag, det var en helt fantastisk opplevelse å se den lille jenta vår, og så godt å vite at alt sto bra til:o) Ellers så skal vi på ul idag også, siden legen har blingsa litt, og bestilt time til oss to forskjellige plasser:o) Hihi! Gleder meg!! Lykke til!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Så spennende:) si hvordan det går da å hva det blir:-)... Har også ventet og ventet å på tirsdag er det min tur... Vi har samme termin så si om du blir flyttet da:-).. Masse Lykke til.. Litt missunnelig nå,men bare 4.dager igjenn på meg.. Tror jeg kjente den lille i går for 1.gang ,men er ikke sikker?!?! Har du noen magefølelse på hva det er der inne? Jeg tror gutt på meg;-) Lykke til igjenn....
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Du har en spennende dag forran deg, men ikke ta det som en selvfølge at legen /jordmor klarer å se kjønn...bare så du ikke blir skuffet... skal bli spennende å se hvilken ny termin du får.... lykke til!
2blånisser Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Så spennende, d går sikkert kjempefint. Tror d er ganske vanlig å være litt nærvøs og håpe alt er bra. Er d selv, men gleder meg mest da:) Vi har UL om 3 dager, og har tenkt på det hver dag nå i d siste:) Håper dere får se hva d blir da! Vi vil også vite kjønnet på vårt lille nurk, hvis den ligger sånn til at jordmora klare å se d.
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Hei hei. Hvordan gikk det på ul da?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå