Gå til innhold

Murringer i foten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver natt i laaaaang tid nå får jeg sånne murringer i foten når jeg sover på sida. Er ikke glad i å sove på ryggen, dette er derfor utrolig plagsomt. Murringene startet i hofta og går nedover til kneet. Går til fysioterapaut, men hun hadde ikke noe svar på hva dette kan være. Noen fler som har det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være isjias-nerven som kommer litt i klem. Jeg har vært mye plaget med dette, men det gir seg utløp i smerter "inni" rompeballen og litt nedover hofta/låret. Den siste uka har jeg vært nummen ved siden av den ene tåa og kiropraktoren sa at dette hadde en sammenheng med nerven i klem.....

Bare et forslag, jeg er jo ikke lege;)

Skrevet

Ja, sikkert noe sånt. Fysioterapauten har prøvd å "knekke" litt på foten, men synes ikke det hjelper noe. Jaja, det er vel ikke noe farlig. Som legen min sa: "Det eneste som hjelper er å føde"

Skrevet

Hei - har også vondt i rumpa og nedover beina av å ligge på siden. Varierer hvor vondt det gjør, men våkner hver eneste natt av det. Legen sier at det antakelig er trykkbelastning og at fysioterapi ikke vil hjelpe. Har prøvd med putestøtte alle veier uten hell. MÅ ligge på siden - vanskelig å puste om jeg ligger på rygg, så det er vel egentlig ikke så mye å gjøre med det. Det eneste er at det begynner å bli et prosjekt å snu seg og fordele belasninga på hoftene. Fkk tips av en venninne om å sy et underlag til å ha under midten av kroppen i glatt tøy. Sys sammen i en runding slik at det glir sammen med deg når du skal snu deg. Hun hadde bekkenløsning og synes det hjalp - gjorde ikke så vondt når hun snudde seg.

Skrevet

Takk for tips. :) Hørtes lurt ut. Tenkte egentlig å kjøpe meg silkepysj, men finner ingen som er stor nok. Hehe! Vi får vel bare trøste oss med at det ikke er så alt for lenge igjen nå. Begynner å bli rimelig lei av dårlig nattesøvn, men det blir vel ikke bedre når ungen kommer. Hehe... Men tror jeg kommer til å synes det er bedre å stå opp for å amme enn å stå opp pga alle vondtene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...