Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? (Fredag)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

76...............................:o)

Skrevet

81 dager igjen...tiden flyr jammen meg fort her i gården;)

Skrevet

39! Jeg kan nå kalle meg høygravid, snart får jeg se skatten i magen:)

Skrevet

som nicket tilsier:

Skrevet

HELE 21 dager igjen til termin:o) Alt for lenge, men lever i håpet om at lillesøstra til Sigurd skal komme litt før:o)

Skrevet

Jaja, kan ikke skryte på meg mer enn 88 dager igjen, men er jo ikke lenge sia det var 150 heller, så tia går fort:)

Skrevet

hele 86 dager igjen men det går fort!

Skrevet

79 dager igjen :-)

Skrevet

har termin i dag, men pga ustabilt nett og ikke har sjans til å endre nick i morgen, gjorde eg det i dag... så er 0 Dager igjen her...

Skrevet

1 dag igjen til termin, men hva hjelper vel det hvis ikke ungen kommer den dagen.....Skulle ønske jeg visste når han kom ut!

Skrevet

53 dager igjen, men magen har sunket igår og i dag og jeg har veldig nedpress og stikking og sviing ned i der. Så kanskje det begynnelsen på noe......det er lov og håpe etter tidenes leeeeengse svangerskap......

Skrevet

Høygravid om ca 4 timer sier datteren min på 9 år. Hun følger med på min graviditet, og syns det er kjempe spennende.

altså 41 dager igjen akkurat nå.

Skrevet

"Jeg og samboer er gravide" har 86 dager igjen!!!ikke 88, som skrevet over:)hihi:)Er det rart tida går fort:)

Skrevet

55 dager her.. Desember flyr jo alltid av gårde, så jeg regner med dette går fort..Kanskje litt for fort..? :)))

Skrevet

81 dager igjen!! (og når er det det begynner å gå fort??? Kan noen si meg det?? Jeg venter - og jeg venter.. Tiden står stille.. Enda jeg jobber og gjør masse for å få tiden til å gå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...