Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? (Fredag)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39! Dagene har flydd frem til nå, men så blir man plutselig kommandert på sofaen, da går det treeeeeegt, blæh

Skrevet

66 ja, den tida vil fly! Har 9 dager igjen selv og er vel ganske klar... Gleder meg sånn til å holde sønnen vår i armene! :)

Skrevet

1 dag! som garantert blir veeeeeeeeeeeeeldiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaang....

Skrevet

2 dager på overtid..... jeg er leeeeeeeei!!!!! Og ikke noe tegn til noe med det første.....

Skrevet

58 dager igjen!!!!

Skrevet

33 dager igjen:)

Skrevet

;o) 50 dager igjen her.....syntes en stund at tiden sto stille, men nå er det jo faktisk 1. desember neste fredag. Og desember flyr jo alltid avgårde, så dette går fort nå...

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

1 eneste dag til termin!!

Blir nok overtid her i huset ja :((((

Skrevet

6 dager over her....... en dag nærmere er det nå uansett hva tid jenta vil komme.

Skrevet

81 dager her. Rører masse på seg om dagen, og kjennes ut som han/hun ligger mer og mer med hodet ned. Har ikke skjønt hvorfor det står i svangerskapsboken at barnefar kan kjenne barnet fra utsiden i uke 28, fordi min kjære har kjent det siden uke 18. Nå tror jeg imidlertid jeg skjønner hvorfor det står der, for nå er bevegelsene av lengre varighet, så de kan kjennes fra utsiden over lengre tid. Kjennes ut som han/hun er på spasertur der inne!:)

Skrevet

21 dager.... er endelig fødeklar !!!!

Skrevet

11 dager.

så ikke den så svarte selfølgelig på den som var igår.. kjempeflott at du skrev fredag bakom...:)

Skrevet

4 dager igjen til termin, men må nok belage meg på å gå over magiske termindatoen..Med førstemann gikk jeg 12 dager over. Men h kommer når han er klar! God helg alle sammen :-)

Skrevet

70 dager igjen ( det går egentlig ganske fort synes jeg.. ) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...