Gå til innhold

Jeg og samboer trenger innspill!!

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen alle sammen.

Neste uke skal sambo på kurs på Lillehammer fra man-tors. Det vi lurer på er om dere mener han heller bør være hjemme?

Det er jo da to uker til termin og jeg er førstegangs, så statistisk sett er sjansen for fødsel liten.

På den andre siden kjenner jeg på kroppen at det nærmer seg dag for dag, men har jo ikke peil på når. Går ikke og tror jeg får før tiden liksom...

Dersom noe skjer, vil det ta ca 5 timer for ham å komme hjem. Det er vel god tid det? Eller?

Hva tror dere??? Ble litt engstelig etter å ha lest innlegget til M-82, som har termin to dager før meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7211063-jeg-og-samboer-trenger-innspill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Min samboer har dratt til Molde (1time med fly herifra) og har lagt igjen mobilen hjemme...vet ikke om jeg skal le eller grine, hehe:)

3 uker til termin så han kan jo få seg en overraskelse når han kommer hjem i morgen kveld!

Jeg ville sendt samboeren din på kurs..har sikkert godt av det:)

Tja....... jeg hadde nok ikke gjort det jeg da ;) men mest for at jeghadde blitt så nervøs for at noe skulle skje når jegvar alene hjemme.... men det er jo bare meg da ;) Det skjer sikkert ingenting, og det er sikkert bare godt for mannen din å få seg en liten tur..... og 5 timer hjem rekker han det sikkert også....

:)

Annonse

Ja tror nok det er ok at han drar. Lurte på hva dere hadde gjort, men det virker som de fleste hadde latt han dra! Jeg sier at han bestemmer selv, men han mener han ikke vet nok til å ta en slik avgjørelse. Blir nok til at han drar tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...