Gå til innhold

min tur å (sikkert unødvendig) bekymre meg.. :O

Anbefalte innlegg

skal til riksen snart for en ekstra ul, da de fant noe avvik ved utviklinga av den ene nyren til gutten siste gang.. legen sa jo at det går sikkert greit, og at jeg ikke skal bekymre meg, men hjelper det? neeeeii, hehe... huff...

kryss fingran for at alt er som det skal (eller i hvertfall så lite avvik at det ikke vil bli noe problem for gutten i livet)... og så gleder jeg meg jo litt å "se" han en gang til før han kommer til oss :) synd at pappaen ikke kunne ta seg fri...

huff.. 1 time til timen, heh..

Fortsetter under...

Annonse

jaja.. da fikk jeg overstått dét.

nyrebekkene (spes. det på høyre side) er fortsatt utvidet (normalen går opp til 7-8mm, gutten sin er på 11 mm), men legen mente det ikke var farlig. han skrev det på helsekortet, så gutten skal kontrolleres etter at han er født for å se om han kanskje må få noe behandling.. men det var som sagt så lite avvik at jeg ikke må ha flere ul...

jeg spurte også hva han trodde forventet fødselsvekt vil bli, men det var vanskelig å måle, siden han la med hodet helt ned.. legen trodde at han veide ca 2800g nå :o så det blir vel rundt 4kg til fødselen?

takk til alle dere som ønsket meg lykke til forresten :) kjempehyggelig å få noen oppmuntrende ord :)

Annonse

Håper du ble litt beroliget av det legen sa og at du ikke bekymrer deg så mye den siste tida som er igjen!

Da får dere jo ekstra god oppfølging etterpå også, så jeg er sikker på at alt går bra med lille gutten din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...