Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 jeg har hørt at NAN1 bruker du frem til babyen begynner å få mat og at den inneholder alt babyen skal ha. NAN 2 er "drikke" babyen får i tillegg til grøt, middag ol... dette stod det ingen ting om på pakken... vi fant egentlig ikke ut hva forskjellen er....
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 det eneste som er forskjellen(det jeg har hørt ihvertfall)er at det er mere jern i NAN2. Skal begynnes med fra 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg har også hørt det samme som hvem er jeg????
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Jeg har hørt at man går over til NAN 2, når babyen får fast føde etter 4 mnd alder. Inneholder mer jern, ja.
Benni-min Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Leste på de småpakkene med NAN1 OG NAN2. Først har jeg sett at 2 kan brukes fra 4.mnd. Men så leste jeg at nan2 også kan brukes fra fødselen hvis en ikke gir mm i tillegg. Eller det var iallefall noe sånt. Husker ikke ordrett, men etter jeg leste det gikk jeg over til nr 2 selv om han ikker er 4mnd. Men så bruker vi det også bare ute på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå