Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du, ser du er oppe om morgenen og dytter på underskriftkampanjer!

Du er god du! *klem*

Det nærmer seg nytt forsøk på deg også, og nå håper jeg virkelig du

trår til denne gangen. Det for være grenser for hvor lenge du skal

holde til her inne, mens den ene etter den andre nykommeren lykkes.

Unner selvfølgelig alle her inne å lykkes, mens synes det virkelig er din

tur nå!

Selv er jeg forferdelig rastløs om dagen, og greier jo ikke å la være å tenke på nye forsøk. Det er faktisk det eneste som holder meg oppe nå. Holder nå på å undersøke flere andre klinikker rundt i Europa, for å

se om det er noen som har korterer ventetid. Får iallefall mannen med på å prøve med EN donor til, men skulle vi ikke lykkes med det er det muligens kroken på døra (koster jo skjorta det her også). Orker ikke å

tenke på hvordan det blir om vi ikke skulle lykkes da, det er helt uutholdelig for meg så det får jeg bare fortrenge enn så lenge. Kommer den dagen hvor jeg vet det ikke blir flere forsøk på oss og jeg fortsatt ikke har fått barn, kommer jeg til å gå på en kjempesmell uansett hva jeg gjøre nå....... Neeeeeeei, det skal ikke skje, - må bare komme i mål!!!

Ønsker deg en god helg Lenn!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7210530-lenn-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Spira!!

Tusen takk for koselig innlegg!! :o)

Må innrømme at nedturen (e) dine har gått inn på meg.... Det ER sant at du har en mer kronglete vei å gå enn de fleste av oss, og jeg unner deg graviditet og baby så sterkt at jeg kan ikke få sagt det høyt nok!!

Vet ikke hva godt jeg kan få gjort for deg nå. vet så altfor godt hvordan følelsen av å mislykkes kjennes, men likevel er det et snev av håp når man vet at man snart kan sette i gang igjen.

Er det virkelig 6 mnd ventetid i Finland? Skjønner at det mildt sagt er helt uutholdelig!! Det er rett og slett ikke brukbart.

Håper virkelig det skjer noe i Norge etter hvert. Det er uhørt at det skal være lov for menn og ikke for kvinner? Hva er det for slags land vi lever i da?? Det er jo snart 100 år siden likestillingen kom til landet. men dette smaker jo beskt av.... Mannen kan donere, men ikke vi....??

*Rister på hodet...*

Forstår at dere vi undersøke flere land....Det er for lenge å vente så mange måneder...

Jeg venter i uutholdelig spenning Spira, og krysser alt jeg har for at dere får komme i gang så FORT som overhodet mulig!!

For oss er heller ikke adopsjon noe valg, ikke per i dag iallefall. Vi er jo så ufattelig heldige å ha en fra før (gutt på snart 5) så det er også en grunn. Vi har faktisk ikke snakket om det heller. Kanskje det er fordi vi er så bestemt på at det skal gå bra en vakker dag... men ingen har jo garanti for det.....Selv om jo mange lykkes til slutt.

Kjenner det på meg selv nå, etter 2 måneders pause (kan vel knapt kalles pause, men for meg som har gått rett på - i likhet med deg...- så er 2 mnd "lenge")at det blir litt tyngre for hver gang, å begynne på`n igjen......

Jeg ringer inn mens om en ukes tid om alt går som planlagt. Kjenner at jeg ikke akkurat hopper opp og ned og jubler for å gå gjennom spray, sprøyter og uttak igjen...Men må man så må man - men har slappet godt av disse månedene, fått trent 3 gg i uka og tatt litt ekstra godt vare å meg selv, sønnen vår og samboer, samt venner ov øvrige familie.

Men det er jo sånn når man har opplevd at noe kan gå galt, da er man ekstra på vakt og kanskje ikke like optimist som man var ved første gang...dessverre!!

Tusen takk for lykkeønskninger!! Jeg har ligget lavt i terrenget på BIM, vært litt på og av liksom, så jeg føler at jeg er littegrann på sidelinja mot det jeg var før....Orker ikke svar å en haug med innlegg, noe jeg gjorde før ;o) Blir vel kanskje litt mer aktiv når det nærmer seg uttak og innsetting. Godt å ha andre å støtte seg til :o)

Til slutt må jeg bare si at du bare må prøve å holde motet oppe. Du er sterk, utrolig sterk og jeg VET at det vil hjelpe deg gjennom denne prosessen og jeg tror fullt og fast på at vil lykkes til slutt. Jeg har bare en sånn god følelse som jeg ikke kan forklare....Prøv å ikke gi opp enda!! Bare tenk på nicket ditt!! SPIRA!! Du MÅ lykkes til slutt med det nicket!! Og tenk når du kan skifte nick til Spirene!!!?? :o) :o) :o)

Ønsker dere hell og lykke framover - måtte det bare ordne seg snart for dere, jeg venter i spenning på oppdateringer fra deg og blir litt "på og av" her inne..........

Ta vare på deg og hverandre selv så lenge :o)

Det ordner seg for deg, det SKAL det!!!!!

Stooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7210530-lenn-0/#findComment-7210624
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...