FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har vært skikkelig kvalm og kastet opp ett par ganger om dagen de siste dagene (er ikke syk).. Drakk litt vann nå, for å få i meg noe væske, men det gikk 2min også bar det i vei til toalettet.. Er det vanlig når man er så langt på vei?? Som i nicket, har 64 dager igjen til termin..
Beatej80 Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Ja, jeg tror det er normalt. Det sies at noen får tilbake kvalmen fra 1. trimester i 3. trimesteret. Men går det over lang tid og du har problemer med å få i deg mat og drikke, så ville jeg kontaktet legen. Jeg har selv vært litt kvalm innimellom nå siste tiden, men har heldigvis ikke kastet opp.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Velkommen i klubben.. slet med kvalme og oppkast frem til uke 20, og nå kom den plutselig tilbake i uke 30. Kjempemoro... hele 10 uker uten å bælje på elgen.. :-) Men nå er det snart over... hele greia.. hehe.. og da er det lenge til jeg skal ha slike "systematiske" plager.. :-) Man får tenke positivt og på alt man kan :-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg fikk tilbake kvalmen rundt uke 28-30, mest fordi lillejenta lå så høyt at jeg ble skikkelig kvalm uansett hva jeg gjorde, om jeg spiste eller ikke, hvordan jeg satt eller lå... hun la seg med hodet ned rundt uke 32, og da ga det seg litt igjen. Kan fremdeles få kvalmekuler (runder straks 34 uker nå) men ikke så ille heldigvis.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 Det var godt å høre at det er flere der ute som har det sånn:-) selv om jeg skulle ønske vi alle slapp å ha det sånn, men det er jo verdt det til slutt:-) Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå