Gå til innhold

Fredagstwilight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og skal på føde vest :) Men siden jeg blir fraktet med enten ambulanse eller helikopter, så antar jeg at jeg blir kjørt til døra. De slipper meg vel neppe av i krysse ved 7-11 på samfundet og ber meg gå siste biten sjøl, tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit...nå har jeg gått helt amok i en stor eske After Eight!! Klarer ikke å stoppe - så utrolig godt!

Skrevet

Send litt min vei, da - det hørtes godt ut! Men halsbrannen hadde vel stoppet meg kjapt og greit, forresten, så like enkelt at du spiser for meg også. Avtale?

Skrevet

Jeg har det sånn med et par ting selv... smash f.eks... hjelpemeg der går hele greia ned gapet på rekordtid gitt - uansett om det er bar, liten eller stor pose...

Skrevet

Hehe...har visst spist for flere allerede, så godt jeg har noe å skylde på nå! Kan sende over en kalktbl for halsbrannen i tilegg til After Eight :o)

Skrevet

Ja, det er så utrolig råttent at jeg får halsbrann av sjokolade! Det og mint-te er faktisk de største synderne, så After Eight må nok vente til After Knøtt. Men da skal jeg ta igjen!

Skrevet

Jeg er litt småbitter på at jeg blir så kvalm av sjokolade for tida. Null halsbrann, men kvalme. Da jeg ammet lilletrollet måtte jeg holde meg unna brus og sjokolade i månedsvis, hvis ikke fikk hun mageknip... typisk min flaks... men kanskje like greit? hehe :)

Skrevet

Uff...så kjipt for dere å ikke kunne spise sjokolade da, men det kan jo rettes på om bare noen få måneder :o) Har et snev av halsbrann, men har ellers ikke hatt noen plager (utenom kynnerne da) i dette svangerskapet. Fram til kynnerne kom merket jeg ikke engang at jeg var gravid, null symptom! De første 20 ukene var en drøm :o)

Skrevet

Blir vel pumping hvis jeg skal spise sjokolade etter knøttet kommer. Orker ikke den hylinga en gang til :s

Skrevet

Ikke alle som reagerer selv om søsken gjør det - anbefaler forsiktig prøving med Green&Black sjokolade... Eneste jeg ikke får halsbrann av forresten...

Skrevet

Kanskje dette knøttet blir like glad i sjokolade som mammaen sin? Altså ingen hyling på deg denne gangen :o)

Skrevet

godt poeng... men samtidig: med over 30kg som skal av så TRENGER jeg vel ikke den sjokoladen, gjør jeg?

Skrevet

Søsken kan jo være rimelig forskjellige, mamma skumler i alle fall stadig om at jeg bør vente meg en kolikkunge denne gangen, siden jeg var så snill og rolig som baby at hun fikk totalt sjokk da lillebror kom og grein i ni mnd...

Skrevet

Åh...det måtte jo komme - er kvalm! Mintsjokolade tyter ut av ørene mine...hehe... :o)

Skrevet

men man lærer aldri, gjør man?

Skrevet

Spesielt ikke når det gjelder mintsjokolade - har vonde barndomsminner om Anton Bergh sine... De i sølvpapir, med grønn skrift? Brr!

Skrevet

åh de eeeeer så gode!!! typisk julegodt :) umulig å få tak i der vi bodde, så når pappa var ute å reiste så kjøpte han inn ei eske som vi tok fram til jul... mintsjokolade er forøvrig eneste sjokoladen jeg liker bortsett fra vanlig melkesjokolade... all twist og konfekt styrer jeg unna, smaker høgg. Dermed er de anton bergh-greiene litt spesielle for meg :) Men forspist meg på dem? åjaaada, det greier man fint!

Skrevet

Ha en riktig god fredagskveld alle sammen, med eller uten "gullrekke" på tv.

Nå skal jeg være "butikkdame" en times tid, så er det helg!;-)

Skrevet

Da er brevet til fødeavdelingen sendt...håper jeg ikke blir å angre meg, er jo godt å få sagt det, men håper ikke alle blir negativ til meg der... Jaja, for sent nå uansett :o)

Å stå opp kl 06 var litt i tidligste laget for meg, så nå tror jeg det blir en liten blund. Håper dere alle får en riktig fin helg da, kos dere masse! Sponge: vi sees forhåpentligvis lørdag eller søndag da, gleder meg :o)

Skrevet

Hei folkens. Da har jeg vært på min første runde med modningsakupuktur:) JM satte fire i ryggen som jeg ikke kjente. Så satte hun en i leggen som hun sa mange syntes var rar, da hun satte den var det som om all energien i foten føk til det ene punktet. Hun satte også en oppå foten, to sek etter at den var satt strammet livmora mi seg, merkelig.

Skrevet

Høres skummelt ut, Hanne, heller du enn jeg...

Idyll i svampeheimen: LT sover søtt, Gubben har sovnet på sofaen og jeg er på vei for å ta meg et bad. Ha en strålende helg, mine damer!

Skrevet

Idyll her også, men fullstendig utenom rutinen... har kjøpt bil, så ka-ping-mannen er for å hente den. Dvs jeg og lilletrollet hjemme først halv sju etter å ha kjørt pappa til ferga, vi bakte pizza sammen og tok vår aller første dusj i den usannsynlig herlige regndusjen som rørleggeren monterte idag - brukte 20min og var rosin-våte og lykelige begge to - så spiste vi og koste oss, men lilletrollet er veldig opptatt av at pappa ikke er hjemme enda (denne bilhentinga var litt spontan og ikke planlagt) så etter å ha spurt pent fikk hun lov til å legge seg og sove på sofaen i et teppe mens hun venter på pappa. Når han kommer skal han nusse henne og bære henne i seng. Så her sitter vi da, ei stuptrøtt jente som prøver å få kosesauen til å sove mens vi venter på far :) er jo en form for idyll det og, eller hva?

Skrevet

Det høres jo idyllisk ut ja:)) Her er kvelden fullt opp av sykehusbesøk til bestefar som ble innlagt med potensiell blodpropp som de nå tror er podagra, men de vet ikke og effekter av akupunkturen.

Har hatt av og på med rie-lignende kynnere hele kvelden så akupunkturen, som (sponge) verken var vond eller skummel, har nok hatt sin virkning. På mandag setter hun mer spesifikke modningsnåler:))

Natta

Skrevet

Så spennende, Hanne! Skal se du rekker å bli først av alle twilight-jentene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...