Gå til innhold

87jenta, Lille Nora Sofie og bittelille spira:)

Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg er dypt sjokkert og trist over det som har hendt deg på DIB og håper du kanskje vil ta kontakt på msn [email protected]

Jeg har fulgt historia di siden jeg fant disse sidene, i sommer en gang. Jeg fikk sønnen min i august.

Jeg håper at du vil komme tilbake til DIB dersom vi blir kvitt den h********* anonymknappen. Vi er nok fler som blir sittende å lure på hvordan det går med Nora Sofie og ikke minst den lille spiren som ville bli med i familien deres:)

STÅ PÅ HELENE!!! Du er ei tøff jente.

Klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Uffameg 87 jenta .) kom tilbake til oss igjen da,, hold deg på skravle, der er det kjeeeempe koselig :) Er noen drittfolk som sitter å lager kvalm bare for morro skyld. Jenta de er super nydelig, Men er uenig i at hun ikke lignet en dukke da ;) hun lignet en nydelig liten porselensdukke <3 akkurat sånn som snuppa mi hehe.. Har fått høre masse stygt om jenta mi inen på kranglesiden for eks, ve det sårer, men når du tenker på hva slags mennesker det er som sitter å sier sånt om uskyldige små barn så skjønner man jo at det ikke er noe å bry seg om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...