Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fikk dere babyene deres til å ta smokk? Virker som alle bruker det, min vil ikke høre snakk om å ta en smokk iallefall... Har dere gått inn for saken, og hvorfor? Vet ikke helt om jeg skal "presse" den på ham..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her tok vesla smokk med en gang,,,

men er ikek salle som vil ha det...da har de ikke behov for den :)

her får hun den når vi er ute, og når hun blir urolig...sutten beroligger henne...og om kvelden, når hun sover og bråvåkner, er sutten go å ha...da sovner hun stille og rlig inn igjen..

men hvordan smokk er det du har prøvd?

Skrevet

har prøvd 3-4 ulike, men han spytter de bare ut:) skal prøve å "presse" den på ham for å se om han kan roes litt ned på kvelden før leggetid. Føler meg som en smokk selv til tider:)

Skrevet

Det tok litt itd før snuppa tok den.. prøvde et par tre dager før hun ble komfortabel med den.. men jeg likte ikke noe særlig å gi henne smokk i begynnelsen.. svigermor sa at det måtte vi gjøre for det var så greit etter hvert.. når hun var på besøk hadde hun med smokk.. jeg prøvde å gi snuppa, men ville heller ikke presse den på henne ettersom det så ut som om ikke hun likte det noe særlig.. da prøvde svigers, og hun bare dyttet den inn.. jeg fikk hjertet i halsen og kjente morsinstinktet slo til for fullt.. hehe må jo le litt nå.. jeg ba henne om å slutte men hun prøvde litt til så jeg måtte bare gå ut av rommet.. gikk inn på badet og felte en tåre.. :) når jeg kom ut hadde de gitt seg.. snuppa var da 2uker.

Men etter hvert prøvde jeg litt forsiktig å gi henne den.. lekte litt med underleppa hennes liksom og strøk henne på kinnet samtidig. Når hun begynte å suge holdt jeg den inne litegrann.. og etter noen forsøk..gikk det bra, og nå er hun og smokken perlevenner.. som trøst når hun gråter.. som er når hun er sulten da er smokken god å ha

Skrevet

Gutten min tar ikke smokk. Har prøvd noen forskjellige. Det er èn han godtar i to minutter før han spytter den ut. Han er en tottegutt, og har de siste dagene funnet sin egen tommel :) Så søt! Kanskje beibien din også gjør det snart?

Skrevet

Min ville heller ikke ha tutt i begynnelsen. Etter flere forsøk med forskjellige tutter, tok han NUK sine. Men han vil bare ha den når han er trøtt og skal sove. Prøver jeg å gi han den når han er sint og skriker, blir han lynende forb.... Gosj, da er det ikke godt å være meg. hehe. Megasøtt. Men mitt formål var egentlig å bare gi han den når han skulle sove pga krybbedød. Det skal visst være så godt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...